شهادت ۱۹ فلسطینی در جدیدترین حمله های تجاوزکارانه اسراییل به غزه

 شهادت ۱۹ فلسطینی در جدیدترین حمله های تجاوزکارانه اسراییل به غزه

رژیم صهیونیستی در حمله‌ جنگنده‌های خود به مناطق مختلف غزه چندین منزل مسکونی را هدف قرار داد که ده‌ها فلسطینی در این حملات به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری فلسطینی شهاب گزارش داد که در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک منزل مسکونی فلسطینی که سرپناه آوارگان در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه بود، دست کم ۱۲ فلسطینی به شهادت رسیده و بالغ بر ۴۰ نفر دیگر زخمی شدند که به بیمارستان العوده منتقل شده‌اند.

مقر سندیکای مهندسان در نزدیکی منطقه شیخ زائد از دیگر مناطقی بود که دیشب هدف حمله‌های موشکی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

جنگنده‌های رژیم اشغالگر قدس همچنین یک منزل مسکونی در رفح واقع در جنوب غزه را هدف موشک باران خود قرار دادند. در این حمله نیز دست کم ۷ فلسطینی به شهادت رسیده و تعدادی دیگر نیز زخمی شده‌اند. جست و جو برای شناسایی پیکر دیگر شهدای این حادثه همچنان ادامه دارد.

منطقه جبالیا از دیگر مناطقی بود که هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت. در این حمله جنگنده‌های اسرائیلی منزل یک خانواده فلسطینی در منطقه الترنس واقع در اردوگاه جبالیا در شرق غزه را هدف قرار دادند.

در شهر خان یونس نیز یک حمله به منزل مسکونی فلسطینیان انجام شد.

از سوی دیگر گردان‌های القسام نیز با انتشار فیلمی اعلام کردند که کنترل دو پهپاد رژیم صهیونیستی را در منطقه حی الزیتون که طی روزهای گذشته شاهد درگیری‌های شدیدی بوده، در اختیار گرفته‌اند. این دو پهپاد از نوع اسکایلارک هستند.

کد خبر 6045433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha