۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

مطب‌ها و داروخانه‌های هرمزگان ایام نوروز فعال هستند

مطب‌ها و داروخانه‌های هرمزگان ایام نوروز فعال هستند

بندرعباس - رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی مطب‌های پزشکان و تمامی داروخانه‌ها، دندانپزشکی‌ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز رادیولوژی این دانشگاه فعال خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی جاودان بیان داشت: در این ایام، مطب‌های پزشکان در تمامی رشته‌ها به صورت شیفت‌بندی دایر بوده و به بیماران خدمات ارائه می‌دهند.

وی عنوان کرد: گشت‌های نوروزی گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در راستای تشدید نظارت‌های ویژه این ایام به صورت شبانه‌روزی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، رستوران‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری بازدید کرده و با متخلفان احتمالی برخورد قانونی لازم انجام خواهد گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن قدردانی از همراهی و همیاری همیشگی کادر درمان به‌ویژه در ایام نوروز، گفت: در راستای ارائه خدمات درمانی مطلوب به مراجعه‌کنندگان مراکز درمانی، پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته و شیفت‌بندی انجام می‌شود.

جاودان تاکید کرد: باتوجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، تمهیدات لازم در این خصوص صورت گرفته و امیدواریم تا پایان تعطیلات بتوانیم این مسئولیت بزرگ را به نحو احسن به انجام برسانیم.

کد خبر 6045647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha