۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان خبر داد؛

شناسایی ۱۳۰ هزار مترمربع زمین برای ساخت مسکن فرهنگیان

شناسایی ۱۳۰ هزار مترمربع زمین برای ساخت مسکن فرهنگیان

خرم‌آباد - مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان از شناسایی ۱۳۰ هزار مترمربع زمین برای ساخت مسکن فرهنگیان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عزتی امروز دوشنبه در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی لرستان، اظهار داشت: با مساعدت وزیر آموزش‌وپرورش ۱۳۰ هزار مترمربع زمین در ۱۰ شهر لرستان برای ساخت مسکن فرهنگیان شناسایی شده که در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای فرهنگیان استان واحدهای مسکونی ساخته شود.

وی افزود: به دنبال این هستیم با تسریع در روند مجوزهای قانونی و همکاری راه و شهرسازی استان شروع احداث واحدهای مسکونی را انجام دهیم که در این زمینه توافقاتی هم انجام شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با بیان اینکه این زمین‌ها مازاد آموزش‌وپرورش است، بیان داشت: در شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، دورود، پلدختر، نورآباد، الشتر، کوهدشت، الیگودرز، ازنا، الشتر و رومشکان این زمین‌ها تأمین شده و پیگیری‌ها برای تأمین زمین مسکن فرهنگیان در سایر شهر و بخش‌های استان هم ادامه دارد.

عزتی، تصریح کرد: تاکنون هفت هزار ۹۰۰ فرهنگی در لرستان برای مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که دو هزار ۲۰۰ نفر تأیید نهایی شده است.

وی تصریح کرد: این ۱۳۰ هزار متر زمین در ۲۹ نقطه و محله داخل شهرها قرار دارد که برای ساخت بیش از سه هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.

بهزاد شاکرمی مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از احداث مسکن فرهنگیان، اظهار داشت: این واحدهای مسکونی باید در قالب طرح نهضت ملی مسکن ساخته شود و با همکاری بین دو طرف امیدواریم در کمترین زمان ممکن احداث واحدهای مسکونی آغاز شود.

کد خبر 6045681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha