۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۰۹

مدیرکل راهداری البرز خبر داد؛

آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی هشدار سازمان هواشناسی

آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی هشدار سازمان هواشناسی

کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از آماده باش کامل نیروهای راهداری استان در پی هشدار سازمان هواشناسی در تمام مسیرهای ارتباطی تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی‌فر با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی هواشناسی با ورود سامانه بارشی به استان البرز شاهد بارش باران و برف در بیشتر مناطق طی امروز و فردا هستیم، گفت: بارش‌ها در ارتفاعات استان به شکل برف و در سایر مناطق به صورت باران است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز عنوان کرد: نیروهای راهداری با استفاده از ۱۴۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در حال حاضر در راه‌های مختلف استان مستقر و در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: علی رغم تمهیدات اتخاذ شده، به تمامی کاربران جاده‌ای توصیه می‌شود ضمن صرف نظر از سفرهای غیرضروری، در صورت اقدام به سفر حتماً از سلامت فنی اتومبیل خود مطمئن شوند و تجهیزات ایمنی و گرمایشی مورد نیاز را با خود به همراه داشته باشند.

زندی فر با اشاره به اینکه در نهایت هنگام بارش برف و یخبندان از زنجیر چرخ استفاده کنند، از رانندگان خواست تا قبل از سفر با شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند و با اطلاع از وضعیت راه‌ها نسبت به سفر اقدام کنند.

کد خبر 6045763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha