۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۲۲

فرمانده انتظامی بوکان:

بیش از ۵۴ هزار عدد مواد محترقه در بوکان کشف شد

بیش از ۵۴ هزار عدد مواد محترقه در بوکان کشف شد

ارومیه- فرمانده انتظامی بوکان گفت: بیش از ۵۴ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در آستانه چهارشنبه آخر سال با تلاش و هوشیاری ماموران این انتظامی از یک مغازه در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ موسی بهاری در این زمینه افزود: در راستای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال و حفظ سلامتی شهروندان عزیز، برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در دستورکار پلیس قرارگرفته است.

وی اضافه کرد: پس از وصول خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه مضر برای سلامتی در یکی از محلات شهرستان، مأمورین پس از بررسی. موضوع و با هماهنگی قضائی در بازرسی از یک منزل تعداد، ۵۴ هزار عدد مواد محترقه کشف و یک نفر به عنوان متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی بوکان تاکید کرد: با عوامل توزیع و فروش مواد محترقه و خطرناک در سطح خیابان‌ها و معابر و حتی فضای مجازی این شهرستان برخورد و برای متخلفان پرونده قضائی تشکیل خواهد شد.

سرهنگ بهاری بیان کرد: توزیع کنندگان مواد محترقه و آتش‌زا در سطح معابر شهری و حتی در بستر فضای مجازی منتظر برخورد قاطع و قانونی مأموران انتظامی باشند.

وی همچنین از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت افراد سودجو دز زمینه مواد محترقه مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 6045916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha