۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱

فرمانده قرارگاه عاشورا:

ارج نهادن به شهدا حرکت در مسیر عزت‌آفرین آنها است

ارج نهادن به شهدا حرکت در مسیر عزت‌آفرین آنها است

اردبیل- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا گفت: ارج نهادن به شهدا در حقیقت پیمودن مسیر و آرمان عزتمند آنها است که باید در عمل این امر را محقق کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل بابازاده عصر دوشنبه در نخستین کنگره شهدای آموزش استان اردبیل، اظهار کرد: صرف گرامیداشت نام و یاد شهدا نمی‌تواند در این مسیر کافی باشد بلکه ضرورت دارد تأثیرگذاری فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را در ابعاد مختلف زندگی خود به عینه مشاهده کنیم.

وی تصریح کرد: ما باید به معنای واقعی مرام و مقصد شهدا را با درک حقیقی از واقعیت‌ها پیدا کرده و در این مسیر گام برداریم تا زمینه برای اعتلای نظام اسلامی و ارزش‌های آن فراهم آید.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا یاد و خاطره شهدای آموزش را گرامی داشت و گفت: این شهدا در عین مظلومیت و گمنامی در سنگر آموزش در پادگان‌ها حاضر شده و برای سربازان و رزمندگان مهارت‌های مورد نظر را انتقال می‌دادند.

بابازاده افزود: شهید پیرزاده و یسری از جمله این شهدا در استان اردبیل بودند که به عنوان آموزش‌دهنده رزمندگان و مهارت آموز در پادگان‌ها حضور داشته و سعی می‌کردند به وظیفه خطیر خود به شایستگی عمل کنند.

وی به افتخارآفرینی ملت ایران در ۲ رویداد راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند اشاره کرد و ادامه داد: این ۲ رویداد می‌تواند زمینه صیانت از انقلاب و رفع توطئه‌های دشمن را در یک سال آینده فراهم کند.

بابازاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: حماسه‌ای که ملت ایران در این ۲ رخداد خلق کردند، نه تنها اسباب حیرت نظام بیگانه و غرب شد بلکه دوستداران نظام را به تداوم و تقویت نهضت انقلاب اسلامی امیدوار کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا بیان کرد: همه این افتخارآفرینی‌ها و خلق عزت و عظمت را مرهون شهدایی هستیم که بی‌ادعا در عرصه دفاع از انقلاب حاضر شده و کید دشمنان را با قوت و قدرت خنثی کردند.

کد خبر 6046166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha