۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۱۶

به منظور ترویج حس مسؤولیت‌پذیری؛

طرح «ایما» در مدارس بهاباد اجرا شد

طرح «ایما» در مدارس بهاباد اجرا شد

یزد- مدیر آموزش و پرورش بهاباد گفت: طرح اداره یک روز مدارس ایران با عنوان اختصاری «ایما» به منظور ترویج حس مسؤولیت پذیری در مدارس شهرستان بهاباد اجرا شد.

علیرضا قطب الدینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طرح ایما توسط اعضای شورای دانش آموزی هر مدرسه انجام می‌شود، اظهار کرد: یکی از وظایف آموزش و پرورش تربیت و آموزش مسائل رفتاری و اخلاقی به دانش آموزان است از اینرو با اجرای طرح‌های مختلف در مدارس تلاش داریم در کنار مسائل تئوری، دانش آموزان را با ارزش‌های اخلاقی نیز آشنا کنیم.

وی، مدیریت مدرسه توسط دانش آموزان را موجب تقویت روحیه مشارکت و تعامل در آنها دانست و گفت: علاوه بر تقویت روحیه تعامل و مشارکت در دانش آموزان این طرح به مسؤولیت پذیری و مدیریت در کارهای آنها نیز کمک می‌کند.

قطب الدینی عنوان کرد: طرح ایما در راستای مسؤولیت پذیری و کسب مهارت برای نقش اجتماعی، توسعه و بهبود نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری، کسب مهارت‌های زندگی، توسعه و تقویت فعالیت‌های گروهی و تکریم عملی شخصیت دانش آموزان و تقویت خودباوری و اعتماد به نفس آنان در مدرس اجرا شد.

مدیر آموزش و پرورش بهاباد گفت: ۵۳ مدرسه بهاباد در طرح «ایما» توسط دانش آموزان اداره می‌شوند

وی با اشاره به اینکه اجرای مدیریت مدارس توسط دانش آموزان به مشارکت و تعامل آنها کمک می‌کند، تصریح کرد: علاوه بر تقویت روحیه تعامل و مشارکت بین دانش آموزان این طرح به مسئولیت پذیری و مدیریت در کارها بسیار مؤثر خواهد بود.

طرح ایما به مدیت یک روز در ۵۳ مدرسه سطح شهرستان بهاباد اجرا شد و مدیران و مربیان مدارس نیز در کنار دانش آموزان بودند.

کد خبر 6046384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha