۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۰۵

سرمربی آناصنعت قم:

بازیکنان ما در تامین هزینه های زندگی روزمره خود دچار مشکل هستند

بازیکنان ما در تامین هزینه های زندگی روزمره خود دچار مشکل هستند

قم- سرمربی تیم آناصنعت قم گفت: این تیم به حال خود رها شده است و بازیکنان ما در تامین هزینه های روزمره خود دچار مشکل هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین صبوری عصر دوشنبه در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم های آناصنعت قم و مقاومت البرز اظهار کرد: تیمی که بخواهد نتیجه بگیرد باید امکانات لازم را داشته باشد و ما چند ماه است یک ریال هم پول نگرفته ایم.

سرمربی آناصنعت قم افزود: تیم ما به حال خود رها شده و بازیکنان ما در تامین هزینه های روزمره خود هم دچار مشکل هستند. باشگاه هم ۲ فقره چک به بازیکنان داده که یکی از آنها برای ۴ ماه دیگر است.

وی بیان کرد: آنا صنعت اگر می خواهد در فصل بعد نیز تیم داری کند باید امکانات لازم را به سرمربی تیم بدهد و از او نتیجه بخواهد.

صبوری ابراز کرد: با توجه به توان و امکاناتی که داشتیم به نظرم توانستیم در پایان لیگ برتر فوتسال به رتبه خوبی دست پیدا کنیم.

وی افزود: در بازی امروز فقط توانستیم ببریم چون شرایط خوبی نداشتیم و نتوانستیم روزهای گذشته درست تمرین کنیم و تمام بازیکنان خود را نداشتیم.

وی گفت: جا دارد از همه بازیکنان خود تشکر کنم که خیلی تلاش کرده و با تمام کمبودها و کاستی ها ساختند و همچنین از هواداران تشکر می کنم که در طول فصل کمک حال ما بودند.

کد خبر 6046411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha