۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴

مدیرستادهماهنگی کانون های مساجداستان کرمان اعلام کرد؛

فعالیت ۷۰۰ کانون فرهنگی وهنری مساجد در استان کرمان

فعالیت ۷۰۰ کانون فرهنگی وهنری مساجد در استان کرمان

کرمان_مدیرستادهماهنگی کانون های مساجداستان کرمان گفت: در حال حاضر تعداد۷۰۰ کانون در استان کرمان مجوز انجام فعالیت های فرهنگی وهنری دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگارمهر، علی مهدی خانی، صبح سه شنبه در نشست خبری، با بیان اینکه شکل گیری کانون‌های فرهنگی وهنری در جوار مساجد یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است افزود: متأسفانه این دستاورد بزرگ هنوز برای بسیاری از افراد ناشناخته است.

وی افزود: این کانون‌ها به عنوان یک شبکه بزرگ در روستاها و شهرها شکل می‌گیرند و در حوزه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی دستاوردهای بزرگی دارند.

مهدی خانی، با بیان اینکه در ۲ ماهه گذشته ۳۰ کانون تخصصی خواهران در استان کرمان شکل گرفته است تصریح کرد: از مهمترین اهداف شکل گیری این کانون‌ها جریان هویت زن تراز انقلاب اسلامی است که بیش از ۸۵ هزار عضو دارند.

مدیرستادهماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان افزود: بیشترین فراوانی تعداد کانون‌های فرهنگی و هنری در استان کرمان به شهرستان کرمان با ۱۴۹ کانون و۱۹ هزار عضو، شهرستان رفسنجان با ۹۷ کانون و۱۲ هزار عضو و شهرستان ریگان با ۷۰ کانون و۹ هزار عضو تعلق دارد.

علی مهدی خانی، با اشاره به اینکه خیرین بیشتر در مسائل ساخت و ساز و اقتصادی مشارکت دارند افزود: از سال آینده از خیرین برای حضور و کمک در مسائل فرهنگی و هنری مناطق کم برخوردار استان کرمان دعوت می‌شود.

کد خبر 6046657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha