۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳

پیش‌نشست همایش بین‌المللی دیپلماسی نوروز در شیراز برگزار می‌شود

پیش‌نشست همایش بین‌المللی دیپلماسی نوروز در شیراز برگزار می‌شود

شیراز - پیش‌نشست همایش بین‌المللی دیپلماسی نوروز با توجه به برگزاری چهارمین دوره همایش بین‌المللی دیپلماسی نوروز و اهدا نشان نوروز در هفته آتی و در تهران، به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، باتوجه به برگزاری چهارمین دوره همایش بین‌المللی دیپلماسی نوروز و اهدا نشان نوروز در هفته آتی و در تهران، پیش‌نشست این رویداد علمی و فرهنگی در شیراز و به همت اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار می‌شود.

در پیش‌نشست همایش بین‌المللی دیپلماسی نوروز در شیراز، احمد پهلوانیان، امین‌رضا نوشین، مجتبی اشرافی، سیده ثنا رضوی و مریم رحیمی به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت و عابد اکبری دبیرکل همایش بین‌المللی دیپلماسی نوروز به صورت آنلاین بر غنای این نشست خواهند افزود.

این برنامه فرهنگی با بداهه‌نویسی و خطاطی استاد روح‌الله محرری و استاد مریم همایونی و با هنرمندی استاد حسن ایمن و استاد مهدی لرپور و اجرای احمد مؤمنی همراه خواهد بود و توزیع بسته فرهنگی، کتابچه پیش‌نشست و سمنو به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های فرهنگی نوروز، از دیگر برنامه‌های این نشست علمی فرهنگی می‌باشد.

با توجه به محدودیت مکانی و زمانی، این نشست علمی مختص دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشجویان بین‌الملل این دانشگاه برگزار می‌شود.

پیش‌نشست همایش بین‌المللی دیپلماسی نوروز در شیراز برگزار می‌شود

کد خبر 6046713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha