۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹

در گفت‌وگو با رسانه‌ها مطرح شد؛

افزایش جابه‌جایی مسافر و بار در فرودگاه خرم‌آباد

افزایش جابه‌جایی مسافر و بار در فرودگاه خرم‌آباد

خرم‌آباد - مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد از افزایش جابه‌جایی مسافر و بار از این فرودگاه طی ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرعباس نظری زاده امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: استقبال مسافران از پروازهای این فرودگاه طی ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۷ درصد افزایش‌یافته است و به بیش از ۵۵ هزار نفر رسید.

وی بیان کرد: این مدت تعداد ۵۵ هزار و ۹۲۶ نفر از طریق پروازهای این فرودگاه جابه‌جا شده‌اند که در مجموع افزایش ۲۷ درصدی داشته است.

مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد، افزود: ۶۸۲ سورتی پرواز مسافری در مسیر تهران - خرم‌آباد - تهران و خرم‌آباد - مشهد مقدس - خرم‌آباد و پروازهای چارتری در مسیر کرمان، شیراز، رشت و همچنین پرواز در مسیر خرم‌آباد به نجف اشرف طی مدت یاد شده توسط شرکت‌های ایران‌ایر، ماهان، کاسپین، پویا و پارس ایر و آتا انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

نظری زاده همچنین با اشاره به جابه‌جایی ۳۵۱ تن بار از طریق پروازهای فرودگاه خرم‌آباد طی ۱۱ ماهه امسال، تأکید کرد: این رقم نیز نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد بیشتر شده است.

وی اضافه کرد: فرودگاه خرم‌آباد ظرفیت پذیرش تعداد بیشتری از پرواز به همه مقاصد داخل و خارج از کشور را در هر ساعت از شبانه‌روز دارد.

بنابراین گزارش، هم اکنون در هفته ۱۸ سورتی پرواز در مسیرهای تهران - خرم‌آباد - تهران و خرم‌آباد - مشهد - خرم‌آباد برقرار می‌شود.

کد خبر 6046752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha