۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۱۰

رییس کل دادگستری استان ایلام:

سپاه یک نهاد نقش آفرین در نظام اسلامی ایران است

سپاه یک نهاد نقش آفرین در نظام اسلامی ایران است

ایلام-رییس کل دادگستری استان ایلام گفت: سپاه یک نهاد نقش آفرین در نظام اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری استان ایلام ظهر سه شنبه در سیزدهمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: سپاه اکنون در عرصه‌های مختلف به مردم که ستون فقرات کشور هستند خدمت می‌کند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: مدیریت عمومی در استان باعث اتحاد و همدلی مردم شد و حماسه‌ای بزرگ در انتخابات خلق شد نیاز امروز فرهنگ مدیریت است و بایستی از لسان امام جامعه بیان شود.

علی‌محمدی با اشاره به فضایل اخلاقی مالک اشتر از نظر حضرت علی (ع) گفت: قله مدیریت در نظام اسلامی مالک است، سپاه پاسداران پرچم‌دار سپاهیان امان زمان (عج) است.

وی تصریح کرد: مدیران ما باید به احکام‌اسلامی التزام داشته باشند. اثر مدیر ما باید کارایی باشد و وقتی که با ولایتمداری همراه باشد به مدیریت جهادی تبدیل می‌شود و نیازهای اقتصادی و فرهنگی امروز مردم را رفع می‌کند. اگر مدیران حیثیت نظام اسلامی را بدانند دچار خطا و اشتباه نمی‌شوند.

رییس دادگستری استان ایلام بیان کرد: امروز آرمان امام و رهبری در سراسر جامعه جاری و ساری است و سپاه امروز نماد نقش‌آفرینی در نظام اسلامی است و باید بر اساس بیانیه گام دوم، فرامین هفتگانه رهبری و سند اعتلای بسیج را اجرایی کنیم.

وی گفت: توصیه‌های مقام معظم رهبری که در سخنرانی‌های ایشان بیان می‌شود به عنوان فرمان در سپاه دنبال می‌شود. رسالت اشراف فرماندهی رصد و پایش فرامین رهبری در سپاه پاسداران است و تلاش‌های سپاه‌های استانی نواحی و حوزه‌های مقاومت تا دوردست‌ترین نقاط کشور با دقت مشاهده و ارزشیابی می‌شود.

وی بیان کرد: ما نباید با نگاه پدافندی به دنبال انجام فعالیت‌های خود باشیم و هر روز که در سر کارمان حاضر می‌شویم باید نگاه این باشد که فاصله بین وضع موجود با نگاه مطلوب و آرمانی را کم کنیم و خودمان را به مسیر ظهور نزدیک کنیم.

کد خبر 6047026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha