۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰

جشن نیکوکاری در مدارس فریدن برگزار شد

جشن نیکوکاری در مدارس فریدن برگزار شد

فریدن - جشن نیکوکاری در مدارس شهرستان فریدن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم نواختن زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس شهرستان فریدن و به صورت نمادین در دبستان قرآنی دانش داران برگزار شد.

محمد فصیحی مدیر آموزش و پرورش فریدن در این مراسم ضمن اشاره به اینکه جشن احسان و نیکوکاری یکی از ویژگی‌های بزرگ و بارز پیامبران و ائمه بوده و در آیات زیادی هم به این امر اشاره شده اظهار کرد: در حد توان و وسع خود از مال و دارایی‌مان به نیازمندان کمک کنیم.

جشن نیکوکاری در مدارس فریدن برگزار شد

فصیحی افزود: اظهار کردجشن نیکوکاری فرصتی برای تقسیم محبت و شادی با همنوعان و مردم بی‌بضاعت است.

همچنین غلامرضا کریمی ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) در این مراسم گفت: جشن نیکوکاری امسال در اکثر واحدهای آموزشی با هدف جمع آوری کمک‌های نقدی دانش آموزان برای هم کلاسی‌های مستمند و بی بضاعت آنها و با رویکرد گسترش و ترویج فرهنگ انفاق و احسان برگزار شد.

جشن نیکوکاری در مدارس فریدن برگزار شد

کریمی با اشاره به اینکه در جشن نیکوکاری جمع‌آوری کمک‌های نقدی در کنار اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری مدنظر است اظهار کرد: جشن نیکوکاری تمرین انسان‌دوستی، فرهنگ همدلی، انفاق و ایثار است که باید دانش‌آموزان از همان ابتدای تحصیل در مدرسه فرا گیرند.

در این مراسم دانش آموزان همراه با شرکت کنندگان در جشن نیکوکاری کمک‌های خود را به صندوق مستقر در مراسم جشن نیکوکاری انداختند.

کد خبر 6047170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha