۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی:

۸۰۰ سری جهیزیه امسال به نوعروسان تحت حمایت استان مرکزی اهدا شد

۸۰۰ سری جهیزیه امسال به نوعروسان تحت حمایت استان مرکزی اهدا شد

اراک- مدیرکل کمیته استان مرکزی گفت:امسال بیش از ۸۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این استان اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید مؤمنی ظهر چهارشنبه در جشن خودکفایی ۴۳۰۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی اظهار کرد: این نهاد مردمی ۱۴ اسفند سال ۵۷ تنها ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی تأسیس و این مهم نشانگر توجه ویژه امام راحل به نیازمندان و فقرا است و در قرآن نیز بیش از ۱۹۰ بار با مضامین مختلف به فرهنگ تعامل و همکاری تاکید شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه در جذب اعتبارات با همکاری بانک‌ها بیش از ۹۰ درصد جذب شده است، گفت: اساس کار کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌ها با بستر سازی فرهنگی است.

مؤمنی با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد در حوزه مسکن محرومین گفت: تأمین مسکن از دیگر ابعاد مهم توانمندی است و با همکاری همه بخش‌ها تا کنون اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده و ۵۴۱ واحد مسکونی تحویل خانواده‌های تحت حمایت شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از ۱۹ هزار خدمات مسکن توسط امداد ارائه شده است، گفت: امسال بیش از ۸۰۰ جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهدا شده است.

مؤمنی گفت: همچنین بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان توسط مراکز نیکوکاری و خیران به نیازمندان استان مرکزی کمک شده است که این همراهی شایسته تقدیر است.

اهدای همزمان ۲۵۴ سری جهیزیه و اهدای ۱۵۴ مسکن مددجویی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

کد خبر 6048233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha