۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۱۸

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد؛

آغاز فعالیت خانه های مهر بسیج در استان مرکزی

آغاز فعالیت خانه های مهر بسیج در استان مرکزی

زرندیه- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: فعالیت خانه های مهر بسیج در استان مرکزی کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محسن کریمی در آئین افتتاح «خانه مهر بسیج» در شهرستان زرندیه اظهار کرد: بسیج محصول تفکر و اندیشه والای امام خمینی (ره) است که با تجلی حکمت الهی بر قلب ایشان شکل گرفت و شجره طیبه بسیج تبدیل به پیشوای انقلاب اسلامی شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: اکنون بسیج این درخت تناور و پر ثمر انقلاب اسلامی توانسته در همه ابعاد و بخش‌ها کارآمدی خود را به نمایش بگذارد و نیازهای انقلاب را به خوبی تأمین کند.

وی از بسیج را فرمول حل تمام مسائل لاینحل کشور عنوان کرد و افزود: نام بسیج در طول ۴۵ سال گذشته مترادف با پیروزی، کارآمدی، شکوه و اقتدار ملت ایران شده که با حضور به موقع در همه صحنه‌ها به امت اسلام خدمت کرده و باید اذعان داشت که بسیج تجلی نصرت الهی بر امت اسلام است.

سردار کریمی با اشاره به فعالیت‌های سپاه و بسیج در حوزه‌های اجتماعی بیان کرد: عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی یکی از میدان‌های اصلی بسیج است که با بهره گیری از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها تهدیدات را خنثی کرده و به مردم آرامش، رفاه و خدمت ارائه می‌کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: ورود به رفع آسیب‌های اجتماعی و مستحکم کردن بنیان خانواده از اولویت‌های فعالیت‌های اجتماعی بسیج و سپاه است که ایجاد مراکز مهر بسیج یکی از فعالیت‌های در این راستا است که با بهره گیری از ظرفیت نخبگان و بسیجیان تلاش می‌شود بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

وی تاکید کرد: ایجاد مراکز مهر بسیج در سطح استان مرکزی با جدیت آغاز شده و ارائه خدمت این مراکز در همه شهرستان‌های استان هدف گذاری شده و امید است گامی بلند در راستای رفع مشکلات مردم و خصوصاً در مناطق محروم برداشته شود.

کد خبر 6048407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha