۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۳۸

مدیرکل تعاون روستایی اردبیل خبر داد؛

توزیع ۵۰۶ تن میوه شب عید در اردبیل

توزیع ۵۰۶ تن میوه شب عید در اردبیل

اردبیل- مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل گفت: با ذخیره‌سازی ۵۰۶ تن میوه شب عید، عملیات توزیع آن از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل دشتبانی عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی نحوه توزیع میوه شب عید در ایستگاه‌های دایر شده در شهرهای استان اردبیل، اظهار کرد: این میوه‌ها شامل سیب قرمز و پرتقال با کیفیت ساری است که در ماه‌های گذشته با خرید و انتقال به اردبیل ذخیره‌سازی شده و به تدریج در روزهای آینده به بازار برای عرضه حمل خواهد شد.

وی تصریح کرد: از ۵۰۶ تن میوه توزیعی شب عید، ۲۰۶ تن سیب و ۳۰۰ تن پرتقال است.

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل گفت: میوه شب عید در استان اردبیل در بیش از ۱۰۰ ایستگاه در اردبیل و ده‌ها ایستگاه در سایر شهرها بین مردم توزیع خواهد شد تا امکان خرید کیفی و مناسب با قیمت متعارف برای هموطنان فراهم آید.

دشتبانی افزود: هر کیلو میوه شب عید ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد تا هموطنان بتوانند با قیمت مناسب میوه شب عید خود را تهیه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هنوز قیمت عرضه سیب قرمز و پرتقال نهایی نشده ولی تلاشمان بر این خواهد بود تا به قیمت مناسب میوه شب عید توزیع شده و امکان خرید برای اقشار مختلف مردم فراهم آید.

دشتبانی اضافه کرد: تعاون روستایی به عنوان مباشر همه ساله اقدام به خرید و ذخیره‌سازی میوه شب عید هموطنان می‌کند تا در موقع مناسب شاهد توزیع آن در میادین و معابر شهری باشیم و امکان عرضه بلاواسطه برای اقشار مختلف فراهم آید.

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل بیان کرد: برخلاف برخی اظهارات غیرکارشناسی کیفیت میوه شب عید ذخیره‌سازی شده امسال مناسب بوده و ما سعی کردیم از سیب مشگین‌شهر و پرتقال ساری خرید و ذخیره‌سازی را انجام دهیم.

کد خبر 6048473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بی نام IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      0 0
      به به وقاحت هم حدی دارد