۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۲۱

برگزاری جشنواره جوانان برتر ایران زمین؛

هنرجوی سنندجی مقام اول جشنواره جوانان برتر ایران زمین را کسب کرد

هنرجوی سنندجی مقام اول جشنواره جوانان برتر ایران زمین را کسب کرد

سنندج_ مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان گفت: با برگزاری جشنواره جوانان برتر ایران زمین هنرجوی هنرستان هنر ماموستا هه‌ژار ناحیه یک سنندج موفق به کسب مقام اول کشوری شد.

میثم منتشلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای برگزاری جشنواره جوانان برتر ایران زمین «کارن احمدی» هنرجوی نابغه ملی پایه یازدهم رشته موسیقی هنرستان هنر ماموستا هه‌ژار آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج موفق به کسب مقام اول کشوری شد.

وی افزود: «جشنواره جوانان برتر ایران زمین» اخیراً در تهران برگزار شد و با شرکت جوانانی از این استان شاهد کسب رتبه اول هنرجوی سنندجی بودیم.

مسؤول روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان خاطر نشان کرد: این جشنواره هر سال به منظور شناسایی، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر (۱۸ تا ۳۵ سال) برگزار می‌شود.

منتشلو اضافه کرد: هدف از برگزاری این جشنواره زمینه‌سازی برای توسعه ارزشهای متعالی و روحیه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد زمینه‌های مشارکت در محورهای فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگو سازی مناسب، شناسایی و ارزش‌نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایران اسلامی در سطح کشور است.

کد خبر 6048669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha