۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۳۴

به مناسبت عید نوروز و ماه رمضان؛

۴۵۰ تن میوه در استان سمنان توزیع می‌شود

۴۵۰ تن میوه در استان سمنان توزیع می‌شود

سمنان- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از توزیع ۴۵۰ تن میوه تنظیم بازار در استان به مناسبت عید نوروز و ماه رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یادگار احمدی صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بهاره و ضیافت که در محل دائمی نمایشگاه‌های سمنان برپا شده، به خبرنگاران بیان کرد: ۴۵۰ تن میوه برای شب عید در استان سمنان ذخیره شده که به موقع توزیع می‌شود.

وی افزود: از این میزان ۲۵۰ تن پرتقال و ۱۵۰ تن سیب و ۱۰ تن خرمای رطب به منظور تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال و ماه رمضان در استان عرضه خواهد شد.

رئیس سازمان صمت استان سمنان با اشاره به اینکه در خصوص تأمین کالاهای اساسی در استان مشکلی وجود ندارد، ابراز داشت: برای کنترل بازار و تأمین مایحتاج عمومی مورد نیاز در روزهای پایانی سال و ماه رمضان ۵۶۹ تن برنج و شکر به استان اختصاص داده شده است.

احمدی با بیان اینکه تمهیدات لازم در خصوص توزیع ۲۵ تن گوشت قرمز منجمد در این ایام اندیشیده شده است، تاکید کرد: مردم نگرانی از بابت تأمین اقلام اساسی نخواهند داشت.

وی بیان کرد: افزون بر ۳۶ هزار تن کالا شامل شش هزار و ۳۰۰ تن برنج، ۲۸ هزار تن گندم و ۲۳۰۰ تن شکر در انبارهای نگه داری کالاهای اساسی استان ذخیره سازی شده است و ۳۵۰ تن مرغ منجمد و ۶۰ تن گوشت قرمز منجمد ذخیره است.

کد خبر 6048685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha