۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۱۰

مدیرکل بنیاد شهید خوزستان خبر داد؛

برپایی میز خدمت در ۵۵ نقطه خوزستان برای ایثارگران

برپایی میز خدمت در ۵۵ نقطه خوزستان برای ایثارگران

اهواز- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: در هفته آینده در ۵۵ نقطه از استان میز خدمتی با حضور مشاوران حقوقی برای خدمت‌رسانی به ایثارگران مستقر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نوری ظهر امروز پنجشنبه در همایش حقوق شهروندی و ایثار استان خوزستان بیان کرد: دستگاه‌ها لازم است هر ماه یک تا ۲ بار میز خدمت‌رسانی به ایثارگران را برگزار کنند تا ایثارگران بتوانند همواره ارتباطی مستقیم با مسؤولان داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: بنیاد شهید برای نخستین بار در هفته آینده در ۵۵ نقطه از استان میز خدمتی را با حضور مشاوران حقوقی برای خدمت‌رسانی به ایثارگران مستقر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حال و هوای شهر اهواز با برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید گلگون کفن خوزستان شهدایی شده است، اظهار کرد: همواره مدیون شهدا هستیم و باید تلاش کنیم تا راه آن‌ها را ادامه دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به این‌که هیات‌هایی برای حل مسائل ایثارگران در دستگاه‌ها تشکیل خواهد شد، اظهار کرد: تشکیل هیأت‌ها به این شکل خواهد بود که مسؤولان ایثارگری دستگاه‌ها در هر اداره کل و هر وزارت‌خانه باید بنیاد شهیدی را راه‌اندازی کنند و این طرح برآورده نمی‌شود مگر اینکه جایگاه ایثارگران در دستگاه‌ها تقویت شود.

وی بیان کرد: ایثارگران هم حقوق شهروندی و هم حقوق ایثارگری دارند زیرا خداوند ایثارگران را فضیلت بخشیده و به لحاظ قانونی نیز موظف به اجرای حقوق تعیین شده برای ایثارگران هستیم.

نورانی با بیان اینکه برخی از متولیان ذی‌ربط به دلایل مختلف کار ایثارگران را انجام نمی‌دهند، گفت: ایثارگران هنگام مراجعه به دستگاه‌ها در صورت برخورد با مشکل می‌توانند به مسؤولان ایثارگران در دستگاه‌ها به عنوان متولی و نماینده تام‌الاختیار بنیاد شهید مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون یک درصد از بودجه دستگاه‌ها باید صرف ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت شود، عنوان کرد: اگر این بودجه صرف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شود بی شک برکات متعددی خواهد داشت.

کد خبر 6048979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سید IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      0 0
      کل خوزستان ایثارگر هستن
    • علی کامی IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 0
      خانواده جانبازان و ایثارگر اکثرا بیکار هستن یه فکری برا شغل برا این انسانهای شریف و انقلابی کنید که با صحبت هیچی درست نمیشه وفقط و فقط عمل ...