۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۰۵

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

میدان‌داری جهادی را برای شکل گیری جریان فرهنگی قرآنی نیاز داریم

میدان‌داری جهادی را برای شکل گیری جریان فرهنگی قرآنی نیاز داریم

گرگان- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: میدان‌داری جهادی را برای شکل گیری جریان فرهنگی قرآنی در استان گلستان نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، الهام متین ظهر پنج شنبه در جلسه هم اندیشی برگزاری نمایشگاه قرآنی در ماه مبارک رمضان، ضمن قدردانی از مشارکت مردم ولایت مدار در انتخابات، اظهار کرد: در آستانه تلاقی بهار قرآن و بهار طبیعت هستیم و اگر به دنبال شکل گیری جریان فرهنگی قرآنی و اثرگذاری در جامعه هستیم باید با نگاه قرارگاهی همه وارد میدان شوند.

وی افزود: با نگاه و فعالیت‌های جزیره‌ای نمی‌توان جریان سازی کرد و اگر به دنبال شکل گیری جریان فرهنگی قرآنی و اثرگذاری در جامعه هستیم باید با نگاه قرارگاهی همه وارد میدان شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: تلاقی بهار قرآن و بهار طبیعت را شاهد هستیم و انتظار می‌رود که مسئولان همه پای کار بیایند و برای برپایی یک نمایشگاه فاخر قرآنی نیازمند همتی مضاعف و جهادی هستیم.

وی افزود: برپایی چنین رویدادی فرصتی ارزشمند برای شناسایی کودکان و نوجوانان مستعد است تا بتوانیم با هدایت و حمایت درست برای آینده فرهنگ قرآنی کادرسازی و دل و روح آنها را با معارف قرآن کریم مأنوس تر کنیم.

متین با تاکید بر اینکه جبهه جنگ دشمن متأسفانه وارد گوشی‌های تلفن همراه جوانان این مرز و بوم شده است، گفت: در چنین عرصه‌ای باید هوشیارانه و متعهدانه فعالیت کنیم و برآن هستیم جدولی را طراحی کنیم و وظایف هر یک برای برپایی نمایشگاه مشخص شود.

کد خبر 6048984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha