۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۴

مدیرکل میراث فرهنگی البرز خبر داد؛

ضرورت نصب «QR code» اطلاعات جاذبه‌های البرز در تأسیسات گردشگری

ضرورت نصب «QR code» اطلاعات جاذبه‌های البرز در تأسیسات گردشگری

کرج- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز گفت: واحدهای گردشگری ملزم هستند نسبت به نصب نرخ‌نامه و نصب «QR code» جاذبه‌های گردشگری استان در واحدهای گردشگری اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم خاکی ظهر پنج شنبه در نشست هم اندیشی با رؤسای انجمن‌های گردشگری البرز گفت: رؤسای انجمن‌های مختلف گردشگری اعم از پذیرایی، اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی نسبت به اطلاع‌رسانی در خصوص ملاحظات ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به زیر مجموعه‌های خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تأسیسات گردشگری، در کنار اجرای آئین‌های نوروز نسبت به ایجاد حال و هوای ماه مبارک رمضان از جمله ارائه افطار به روزه‌داران اقدام کنند، بر ضرورت نوسازی و پاکسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی واحدهای گردشگری تأکید کرد و افزود: هماهنگی با واحدهای پذیرایی و اقامتی به گونه‌ای انجام شود که خدمات به بهترین نحو ارائه شود.

خاکی با تاکید بر قیمت‌گذاری تورها و سایر خدمات گردشگری بر اساس ضوابط و نرخ‌نامه‌ها مطرح کرد: واحدهای گردشگری ملزم هستند نسبت به موضوعات بهداشتی، نصب نرخ‌نامه، رعایت استانداردها و نیز ارائه و نصب QR کد جاذبه‌های گردشگری استان در واحدهای گردشگری اقدام کنند. هم‌افزایی با انجمن‌های گردشگری برای ارائه خدمات با کیفیت و متناسب با این ایام افزایش می‌یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز معرفی جاذبه‌های گردشگری استان از طریق تابلوهای تبلیغاتی بین راهی واقع در اتوبان تهران - کرج، محور کرج - چالوس، اشتهارد و … را در کنار تبلیغ واحدهای گردشگری اقدامی مناسب برای اطلاع‌رسانی در مورد جاذبه‌های استان عنوان کرد.

کد خبر 6049004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha