۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۵۱

سرپرست مسابقات قرآنی منطقه یک کشور خبر داد؛

حضور داوران برجسته در مسابقات قرآنی منطقه یک کشور

حضور داوران برجسته در مسابقات قرآنی منطقه یک کشور

ساری- سرپرست مسابقات قرآنی مرحله نیمه‌نهایی منطقه یک کشور از حضور داوران برجسته کشور در این دوره از مسابقات قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس خلیل پور عصر پنجشنبه در حاشیه مسابقات قرآنی مرحله نیمه‌نهائی منطقه یک کشور با حضور قاریان مناطق ساری، چالوس، گیلان و گلستان در ساری افزود: این مسابقات با حضور ۵۹ نفر در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه برای افزایش کیفیت مسابقات و رفع نقیصه‌های احتمالی از ظرفیت داوران برجسته کشور استفاده کردیم، باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه فعالیت‌های قرآنی استفاده کنیم به این دلیل که قرآن چراغ راه هدایت بشر است.

خلیل‌پور با اشاره به استعدادهای مناسب قرآنی که در صنعت نفت استان وجود دارد، گفت: اشتیاق به آموزه‌های قرآنی با برگزاری این دوره از رقابت‌ها افزایش پیدا کرده است.

سرپرست مسابقات قرآنی مرحله نیمه‌نهایی منطقه یک کشور با اشاره به حضور داوران برجسته و نیروهای فنی در این دور از رقابت‌ها خاطرنشان کرد: همه این اقدامات برای افزایش کیفیت مسابقاتی از این دست در دوره‌های بعدی است.

نفرات برتر به مسابقات سراسر معرفی می‌شوند

سرپرست کمیته فنی مسابقات قرآنی منطقه یک کشور، مباحث فنی این دوره از رقابت‌های قرآنی را تشریح کرد.

منصور آقامحمدی با اشاره به برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی در مناطق چندگانه منطقه یک، تصریح کرد: این مسابقات در مرحله نیمه‌نهایی امروز پیگیری شده و نفرات برتر به مسابقات سراسری معرفی می‌شوند.

سرپرست کمیته فنی مسابقات قرآنی منطقه یک کشور با اعلام اینکه مسابقات در دو بخش آوایی و کتبی در بخش خواهران و برادران پیگیری می‌شود، تصریح کرد: در بخش مقدماتی اقدامات مناسبی در مراکز برگزار شده است.

آقامحمدی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها در بخش آوائی، قرائت، تحقیق، ترتیل، حفظ تخصصی و قرائت تقلیدی پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حفظ تخصصی نیز از سه، پنج، ده، پانزده تا حفظ کل قرآن پیگیری می‌شود.

گروه تواشیح بشارت آموزش و پرورش جویبار که رتبه سوم دانش‌آموزی کشور را داراست در این دوره از مسابقات، تواشیح زیبایی را به اجرا گذاشت.

کد خبر 6049065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha