۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۳۵

همزمان با هفته منابع طبیعی؛

۱۰۰۰ اصله درخت در محورهای مواصلاتی اصفهان کاشته شد

۱۰۰۰ اصله درخت در محورهای مواصلاتی اصفهان کاشته شد

اصفهان- هم زمان با آغاز هفته منابع طبیعی و روز درخت‌کاری در جاده‌های استان اصفهان ۱۰۰۰ اصله نهال توسط راهداران و دوستداران طبیعت غرس شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد دادخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار داشت: به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری راهداران با همکاری عوامل پلیس راه، هلال احمر، اداره کل منابع طبیعی استان، دوستداران طبیعت و محیط زیست اقدام به کاشت یک‌هزار اصله نهال از نوع مثمر و غیرمثمر در راهدارخانه‌ها، پاسگاه‌های پلیس راه، ایستگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای، پارکینگ‌های جاده‌ای، مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی و…کردند.

وی در ادامه ضمن اشاره به این اقدام که با هدف ایجاد فضای سبز و منظرآرایی صورت گرفته و تنوع گیاهی آن شامل؛ درختان انار, بادام, چنار، زبان گنجشک، سنجد، زیتون و …است، افزود: انشاالله تا پایان امسال کاشت درختان به عدد ۶ هزار اصله خواهد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از کاربران جاده‌ای خواست در حفظ و نگهداری درختان کوشا باشند و از شکستن و آسیب رساندن به آنها خودداری کنند زیرا در سایه درختان، خود و دیگران استراحت خواهند کرد.

کد خبر 6049117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha