۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۴۰

فرماندار شهرضا در یادواره شهید همت؛

شهرضا ۷۶۰ شهید تقدیم انقلاب کرد

شهرضا ۷۶۰ شهید تقدیم انقلاب کرد

اصفهان _ فرماندار شهرضا گفت: شهرضا مفتخر به تقدیم ۷۶۰ شهید برای تثبیت انقلاب است و جوانان در گام دوم انقلاب راه شهدا را ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر جعفری شامگاه پنجشنبه در یادواره شهید همت و شهدای شهرستان شهرضا ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این یادواره و به ویژه شهرداری شهرضا اظهار کرد: امروز آمده‌ایم همت کنیم و روایت شهید همت را داشته باشیم، شهید همت افتخار شهرضا و کشور است و نام و یاد این شهید همواره در قلب‌ها زنده است.

وی با بیان اینکه سردار شهید حاج ابراهیم همت نمونه بارز دلاوری و ایثار بود، افزود: شهید همت متولد شهرستان شهرضا است و این شهر همیشه با تمام وجود به او و دلاوری‌هایش افتخار کرده و این مراسم سالگرد به عشق این شهید گلگون کفن در شهرضا برگزار شد.

فرماندار شهرستان شهرضا تصریح کرد: ایران اسلامی مزین و مفتخر به شهدای فراوانی است و استان اصفهان در تقدیم شهدای والا مقام بسیار خوش درخشیده است.

وی با بیان اینکه شهرستان شهرضا ۷۶۰ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، ابراز کرد: از این تعداد ۷۴۱ شهید در شهرستان مدفون هستند و سه خانواده سه شهید و ۲۸ خانواده ۲ شهید در شهرستان وجود دارد.

جعفری با بیان اینکه جامعه ایثارگری شهرضا بیش از ۱۰ هزار نفر عضو دارد، اضافه کرد: یک هزار و ۷۶۴ جانباز در شهرضا وجود دارد که از این تعداد ۴۲ نفر بالای ۷۰ درصد جانبازی هستند.

وی تعداد آزدگان شهرستان شهرضا را نیز ۷۴۲ نفر اعلام کرد و گفت: شهرستان شهرضا در گام اول انقلاب نشان داد که پیوند مستحکمی را با انقلاب داشته وبا خون مردمانش در راستای تثبیت نظام گام برداشته است.

فرماندار شهرضا اضافه کرد: امروز نیز در گام دوم انقلاب فرزندان این شهرستان آماده هستند تا با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب نقش آفرینی کنند و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

کد خبر 6049182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha