۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۰۷

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران:

تغییر ساعت بازی غافلگیرمان کرد

تغییر ساعت بازی غافلگیرمان کرد

اصفهان -سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت:تغییرساعت بازی غافلگیرمان کرد، مشکلات بلیت هواپیما، رزرو هتل، برنامه تیم و سایر موارد وجود دارد و من هم در پرواز فهمیدم که ساعت بازی تغییر کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عنایتی شامگاه پنجشنبه در کنفرانس خبری پیش از دیدار با سپاهان در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار کرد: سپاهان تیم قدرتمندی است و تنها نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا بود که متأسفانه با بدشانسی نتواست از سد الهلال عبور کند.

وی با بیان اینکه روند بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا چیزی از ارزش‌های تیم سپاهان کم نکرده است، ابراز کرد: سپاهان دارای ساختار حرفه‌ای و بازیکنان بین‌المللی است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه هدف ما رسیدن به جایگاه بهتر در جدول لیگ برتر است، ادامه داد: ما به دلیل اشتباهات داوری امتیازات زیادی از دست داده‌ایم، انتظار ما از بازیکنان این است که بازی خوب انجام دهند و تیم داوری قضاوت خوبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ما همواره بازی‌های مالکانه و شرایط گلزنی زیادی داریم، گفت: این در حالی است که روی خوش فوتبال به سمت تیم پیکان نیامده است.

عنایتی با اشاره به اینکه از لحاظ روحی و روانی سعی در آماده کردن بچه‌ها داشتیم، اضافه کرد: فردا بازی خوبی از سمت بازیکنان پیکان خواهید دید و انشالله شرایط به سود تیم ما پیش برود.

وی با بیان اینکه تغییر ساعت بازی غافلگیرمان کرد، ابراز کرد: مشکلات بلیت هواپیما، رزرو هتل، برنامه تیم و سایر موارد وجود دارد و من هم در پرواز فهمیدم که ساعت بازی تغییر کرده که این اتفاقات ناهماهنگی‌هایی به‌وجود می‌آید نه اینکه به یکباره ساعت بازی تغییر کند. یا ساعتی از سوی سازمان‌لیگ اعلام نشود یا همان بماند، در هر صورت ما از هر تصمیمی که می‌گیرند اطاعت می‌کنیم.

سرمربی پیکان با اشاره به اینکه ما در ۳ بازی ۵ گل زده‌ایم و این آمار بدی نیست، گفت: موقعیت‌های زیادی داریم که توقع دارم با تمرکز بالاتر بازی کنیم.

وی گفت: ضعف گلزنی در جهان به ویژه در ایران وجود دارد که اتفاق خوبی نیست؛ بحث توجه به فوتبال پایه جایگاهی ندارد و اگر بازیکنان از سنین پایه تعلیم نبینند این مشکلات ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6049191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha