۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸

امام جمعه مهدیشهر:

مردم با مشارکت بالای خود در انتخابات سیلی محکمی به دشمنان زدند

مردم با مشارکت بالای خود در انتخابات سیلی محکمی به دشمنان زدند

مهدیشهر- امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات سیلی محکمی به دشمنان زد، گفت: مردم ما نشان دادند که در تمام صحنه‌ها پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر به میزبانی مصلای این شهرستان ضمن بیان اینکه انتخابات هم از سلامت لازم و هم از مشارکت خوبی برخوردار بود، ابراز کرد: بیش از ۴۰ درصد مردم ایران اسلامی در انتخابات شرکت کردند و این پیام مهمی برای دشمنان داخلی و خارجی داشت که از ماه‌ها قبل از انتخابات تبلیغات خود به مشارکت کمتر از ۲۰ درصد پرداخته بودند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در یازدهم اسفند ماه سیلی محکمی به صورت دشمنان انقلاب اسلامی زدند و مشارکت خوبی را به نمایش گذاشتند، افزود: مشارکت مردم همچنین پیامی نیز برای داخل کشور داشت زیرا ۳۰ درصد از مردم برای مشارکت مردد بودند این افراد کسانی نیستند که از انقلاب قهر کرده باشند بلکه مردم ما وفادار به نظام و رهبری هستند اما گلایه‌مندی به خصوص در معیشت و گرانی دارند.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه این مساله پیام واضحی دارد و آن اینکه اولویت مجلس و دولت باید مقوله معیشت و مسکن مردم باشد، ابراز کرد: گرانی‌های اخیر، برخی را برای مشارکت در انتخابات سرد کرد وگرنه اگر مشکلات معیشتی حل شود بیش از ۷۰ درصد مردم در تمام انتخابات شرکت خواهند کرد.

بارانی با بیان اینکه مردم ما نشان داده‌اند که پشتیبان انقلاب اسلامی هستند، تاکید کرد: مردم ما در آینده نیز در تمام صحنه‌ها و انتخابات شرکت پرشور خواهند داشت.

وی افزود: امیدواریم که مجلس جدید با رویکرد جدید و همت مضاعف از تجارب بهره گرفته و بخشی از مشکلات مردم را با طرح‌ها و برنامه‌ها و قوانین خوب، رفع کنند.

امام جمعه مهدیشهر ضمن اشاره به سالروز تشکیل بنیاد شهید و روز شهدا، بیان کرد: قرآن در خصوص شهدا می‌فرماید شهدا چند ویژگی دارند که یکی از این ویژگی‌ها برگزیده شدن توسط خدا است و آن هم بر اساس تعلقات انسان است.

بارانی با بیان اینکه کسی که خودش را از دنیا برهاند و همه وجودش خدایی شد، مورد انتخاب خدا قرار می‌گیرد، گفت: شهدای ما هیچ تعلقی به دنیا نداشتند لذا به سرمایه‌های نظام و انقلاب اسلامی بدل شدند.

وی با بیان اینکه شهدا توانسته‌اند در مقوله سرمایه‌های فرهنگی و اجتماعی و معنوی ما به قله‌های افتخار برساند، تاکید کرد: شهدا با شهادت خودشان توانسته‌اند وحدتی در بین مردم ایران ایجاد کنند طوری که در تشییع پیکر شهید سلیمانی از همه مردم و اقشار و گروه‌های سنی و سیاسی و … شاهد بودیم که مردم به میدان آمدند لذا باید قدردان شهدا باشیم.

کد خبر 6049513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha