۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۰۶

معاون وزیر نفت:

حمایت از گروه‌های جهادی برای حل مسائل و مشکلات ضروری است

حمایت از گروه‌های جهادی برای حل مسائل و مشکلات ضروری است

بوشهر- معاون وزیر نفت گفت: حمایت از گروه‌های جهادی برای حل مسائل و مشکلات ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شاه میرزایی عصر جمعه در آئین اختتامیه نخستین رویداد «مردمی شو» رویداد رقابتی پیشرفت و حل مسئله استان بوشهر اظهار کرد: تلاش گروه‌های جهادی و مردم نهاد برای آبادانی ایران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اضافه کرد: استان بوشهر جمعی از فرهیختگان جهادی را در همایشی تحت عنوان رویداد رقابتی پیشرفت و حل مسئله مردمی شو «استان بوشهر» پذیرا بود.

شاه میرزایی افزود: در این برنامه طرح‌ها و ایده‌های مهمی مطرح شد و همچنین جلسات گفتمان سازی و راهکارهای مسئله یابی برای رفع محرومیت‌های منطقه‌ی هدف گروه‌های مردمی و جهادی برگزار شد که در مسیر پیشرفت کاربردی و بنیادی امری مهم را رغم زدند.

وی تاکید کرد: نه تنها تیم‌های برگزیده بلکه همه تیم‌های شرکت کننده در رویداد حل مسئله مردمی شد مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

حمایت از گروه‌های جهادی برای حل مسائل و مشکلات ضروری است

محمد شیخان نیز در این رویداد با اشاره به رویکرد گروه صنایع خلیج فارس مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در استان بوشهر گفت: رشد اقتصادی و ارتقای شاخص‌های تولید، اشتغال و بهبود معیشت در استان بوشهر تنها با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی و به میدان آوردن مردم امکانپذیر می‌شود.

شیخان با تأکید بر این مطلب که آبادانی استان بوشهر نیز با دست‌های توانای اهالی همین خطه رقم خواهد خورد افزود: گروه صنایع خلیج فارس، در گام اول، نیروهای جهادی استان بوشهر را که احساس مسئولیت بیشتری در قبال رشد و شکوفایی اقلیم خود داشتند، شناسایی و در قالب رویدادی فرهنگی– اجتماعی با عنوان «مردمی شو» تجمیع کرد و در وهله بعد به کشف استعدادها و توانمندی‌های هر یک و آموزش آنها پرداخت تا با هم افزایی این سرمایه اجتماعی و رویکرد حل مسأله بتواند بسیاری از مشکلات استان را برطرف کند.

آئین اختتامیه نخستین رویداد «مردمی شو» رویداد رقابتی پیشرفت و حل مسئله استان بوشهر با حضور گروه‌های جهادی از سراسر استان در بندر شیرینو بوشهر برگزار شد.

در پایان این رویداد از گروه‌های برگزیده تجلیل شد که شامل گروه‌های زیر است.

گروه اول: گروه ریحانة الحسین از دشتستان به سرپرستی ایرج زاده

گروه دوم: گروه شهید دانشگر از کنگان به سرپرستی اسماعیل آبدانی

گروه سوم: گروه شهید محمد خواجه از دشتی به سرپرستی سیده معصومه حسینی مفرد

کد خبر 6049700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      0 3
      حل مشکلات مردم دست متخصص و کاردانه، نه جهادی