۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد خبر داد؛

ترویج گفتمان «زندگی با آیه‌ها» با طرح ملی «مسطورا» در ماه رمضان

ترویج گفتمان «زندگی با آیه‌ها» با طرح ملی «مسطورا» در ماه رمضان

یزد- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: طرح ملی «مسطورا» با هدف ترویج گفتمان «زندگی با آیه‌ها»، در راستای اقامه جهاد تبیین قرآنی از ماه مبارک امسال آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: هم‌زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان ترویج گفتمان «زندگی با آیه‌ها» در قالب طرح ملی «مسطورا» یکی از برنامه‌های مهم اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد است.

وی با بیان اینکه «زندگی با آیه‌ها» حلقه وصل همه فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان است، گفت: این حرکت فراگیر با بهره‌گیری از رسانه در ابعاد مختلف و با توجه به ظرفیت‌های ماه مبارک رمضان و تقارن آن با تعطیلات نوروزی اجرا می‌شود و به دنبال ایجاد یک حرکت ملی با هم‌افزایی تمام ظرفیت‌های مردمی و حاکمیتی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: به اذعان صاحب‌نظران و کارشناسان مبنی بر اینکه یکی از راه‌هایی که می‌توان مفاهیم کاربردی و موردنیاز امروز جامعه را در بین مردم گفتمان کرد، حفظ آیات کلیدی قرآن توسط عموم جامعه است.

نجیمی با اشاره به هدف طرح ملی «مسطورا» اظهار کرد: این طرح با هدف ترویج گفتمان «زندگی با آیه‌ها»، در راستای اقامه جهاد تبیین قرآنی، گفتمان‌سازی، تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمات فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه‌ی حفظ قشرهای مردم و آیات کلیدی کتاب خدا از ماه مبارک امسال آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: در جلسات استانی و شهرستانی و با دستگاه‌های مرتبط مقرر شد که آیه‌ها و نکاتی که در طرح ملی مسطورا ارائه شده است، بر اساس فعالیت همان ارگان تبیین و در اختیار افرادی که وابسته به آن ارگان هستند، قرار بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از اعزام نزدیک به ۵۰۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان یزد، در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: سخنرانی‌ها در مساجد، جلسات تفسیر، جلسات جزء‌خوانی، برگزاری مسابقات، سخنرانی‌های شب احیا، اعتکاف رمضانیه، حضور در تفرجگاه‌ها از جمله برنامه‌هایی است در قالب گفتمان «زندگی با آیه‌ها» و در قالب طرح ملی «مسطورا» اجرا خواهد شد.

کد خبر 6050090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha