۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۲۲

معاون بازرگانی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

۷۶ بازرس بر بازار نوروز و ماه رمضان آذربایجان غربی نظارت می کنند

۷۶ بازرس بر بازار نوروز و ماه رمضان آذربایجان غربی نظارت می کنند

ارومیه -معاون بازرگانی و توسعه صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: ۷۶ بازرس در قالب تیم های ۴ نفره بر روند تولید مراکز تامین و عرضه کالاهای اساسی ایام نوروز و ماه رمضان در استان نظارت می کنند.

محمد دمکری در گفت و گو با خبرنگار مهر از برگزاری مانور سراسری تشدید نظارت و بازرسی بر مراکز تأمین و تولید کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی خبر داد و افزود: در این راستا ۷۶ بازرس بر روند بازار نظارت می‌کنند.

وی ادامه داد: در این مانور که در آستانه ماه مبارک رمضان و سال نو عملیاتی شد، ۷۶ نفر بازرس در قالب تیم‌های چهار نفره بر روند تولید مراکز تأمین و عرضه کالاهای اساسی مردم با محوریت تولیدکنندگان عمده، سردخانه‌ها، کشتارگاه‌ها و کارخانجات، تحت عنوان «استقبال از ماه مبارک رمضان و ایام نوروز» با هدف برخورد با تخلفات و تنظیم بازار نظارت می‌کنند.

دمکری اضافه کرد: برخورد جدی با محتکران و گران‌فروشان در دستور کار بازرسان قرار دارد و در غیر این صورت توسط بازرسان جریمه وپس از تشکیل پرونده متخلفین به مراجع قضائی جهت رسیدگی ارسال خواهد شد.

مانور سراسری تشدید نظارت و بازرسی بر روند تولید مراکز تأمین و عرضه کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از امروز در سطح استان آذربایجان غربی آغاز شد و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ و پایان ماه مبارک رمضان رصد و پایش بازار انجام می‌گیرد.

در این ارتباط سامانه‌های ۱۸۶۶، ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت گزارشات و شکایات مردمی هستند.

کد خبر 6050546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha