۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۵۵

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان خبرداد؛

راه‌اندازی ۶۲ باب پایگاه قرآنی در مساجد استان زنجان

راه‌اندازی ۶۲ باب پایگاه قرآنی در مساجد استان زنجان

زنجان-مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان گفت: طرح مسجد، پایگاه قرآن در کانون‌های مساجد استان اجرا و ۶۲ باب پایگاه قرآنی در مساجد استان زنجان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن اسلامی در آیین نکوداشت سالروز تاسیس کانون‌های مساجد اظهار داشت: از سال ۹۷ سامانه فهما به منظور ثبت اطلاعات مربوط به کانون های مساجد راه اندازی شد و در تلاش هستیم تا تمام رویدادها و فعالیت های کانون های مساجد در این سایت ثبت شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان گفت: طرح مسجد، پایگاه قرآن در راستای لبیک به فرمان رهبری در کانون‌های مساجد استان زنجان اجرا و ۶۲ باب پایگاه قرآنی در مساجد استان زنجان راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: دوره آموزشی مدرسه، تئاتر شبستان با حضور ۱۰۰ نفر از هنرمندان مسجدی استان زنجان در رشته‌های بازیگری، نمایشنامه نویسی، نویسندگی و تئاتر کاغذی اجرا شد. اسلامی اضافه کرد: کانون‌های مساجد استان زنجان در طول تابستان پذیرای جوانان و نوجوانان در طرح اوقات فراغت با عنوان «مسجد، کانون نشاط و تعالی» بود که ۲۰۰ کانون فرهنگی هنری استان زنجان میزبان ۴ هزار نفر از کودکان، نوجوانان و جوانان مسجدی بودند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان افزود: مسئولیت کمیته مساجد دهه فجر در ۲ سال پیاپی و اجرای طرح چهره به چهره و دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی با مردم در مساجد در کارنامه ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان ثبت شده است.

وی ادامه داد: توزیع گوشت قربانی از طریق کانون‌های مساجد در بین نیازمندان، همکاری و حمایت از گروه‌های سرود با همکاری بنیاد شهید استان و توزیع کتاب در کانون‌های مساجد از دیگر اقدامات ستاد کانون‌های مساجد استان زنجان در سال جاری است.

اسلامی ادامه داد: ایجاد مرکز رسیدگی به امور مساجد در شهرستان‌های تابعه استان، ترغیب ائمه جماعت به حمایت معنوی از مدیران و فعالیت‌های فرهنگی هنری در مساجد، همکاری ائمه جماعت در اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه و فراهم نمودن زمینه دیدار اعضای کانون های مساجد با مقام معظم رهبری از اهم درخواست‌های کانون های مساجد است.

کد خبر 6050758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha