حمله اسراییل به جنوب لبنان ۴ شهید و ۹ زخمی برجای گذاشت

حمله اسراییل به جنوب لبنان ۴ شهید و ۹ زخمی برجای گذاشت

در پی حمله بامدادی رژیم صهیونیستی به منطقه مسکونی در جنوب لبنان، ۴ نفر شهید و ۹ تن دیگر مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه مسکونی در جنوب لبنان را بمباران کرد که در نتیجه آن ۴ تن از اعضای یک خانواده شهید شدند.

شبکه المیادین لبنان گزارش داد که در اثر بمباران ساختمان مسکونی در منطقه «خربه سلم» واقع در جنوب لبنان چهار نفر شهید و نه تن دیگر زخمی شده‌اند.

مقاومت اسلامی لبنان به دنبال حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه و ارتکاب کشتار جمعی و هدف قراردادن گسترده مناطق مسکونی فلسطینیان اعلام کرده است که در دفاع از مردم فلسطین حملات به رژیم صهیونیستی تا توقف جنایات این رژیم ادامه خواهد داشت.

شنبه شب نیز، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی موضع صهیونیستی «جل الدیر» را هدف قرار داده‌اند و به طور مستقیم به آن ضربه زده‌اند و شماری از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شدند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: در حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه‌شان در ساعت ۲۱:۱۵ شامگاه شنبه، مجاهدین مقاومت اسلامی لبنان تجمع سربازان دشمن اسراییلی در مجاورت پایگاه «جبل الدیر» را با موشک هدف قرار دادند و شماری کشته و زخمی شدند.

کد خبر 6050843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha