۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۴۲

مدیرکل هواشناسی البرز خبر داد؛

پیش بینی رگبار برف و باران و کولاک موقت در البرز

پیش بینی رگبار برف و باران و کولاک موقت در البرز

کرج- مدیرکل هواشناسی البرز از پیش بینی رگبار برف و باران و کولاک موقت در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی این استان خبر داد.

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: مطابق با هشدار سطح زرد هواشناسی، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی تندری از عصر امروز تا فردا در منطقه البرز مرکزی بوده که به موجب آن رگبار و رعد و برق، در پاره‌ای نقاط تگرگ و در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی رگبار برف و باران و کولاک موقت مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به پیش بینی استقرار جو پایدار در استان البرز از روز چهارشنبه تا انتهای هفته بیان کرد: امروز یکشنبه آسمان قسمتی ابری تا ابری همراه با رگبار و رعد و برق در عصر و شب، احتمال تگرگ، رگبار برف در ارتفاعات و یخبندان و روز دوشنبه آسمان ابری و مه آلود همراه با رگبار و رعد و برق، احتمال تگرگ و رگبار برف در ارتفاعات است.

وی با اشاره به پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید در بعضی ساعات و به تدریج کاهش ابر در روز دوشنبه گفت: برای روز سه شنبه آسمانی صاف همراه با مه رقیق صبحگاهی و وزش باد شدید در بعضی ساعات، چهارشنبه آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی در بعضی ساعات و برای پنج شنبه نیز آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با غبارآلودگی در بعضی ساعات پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6051331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha