۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای جنوب سیستان وبلوچستان خبر داد؛

ثبت بیش از ۳۰ میلیون تردد در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان

ثبت بیش از ۳۰ میلیون تردد در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان

ایرانشهر_مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: سامانه‌های تردد شمار جنوب استان طی ۱۱ ماه گذشته بیش از ۳۰ میلیون تردد را در محورهای جنوب سیستان و بلوچستان ثبت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، شهرام مبارکی افزود: طی این بازه زمانی ۳۰ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۸۸۹ تردد توسط سامانه‌های تردد شمار به ثبت رسید.

مبارکی بیان کرد: پر تردد ترین محورهای حوزه جنوب استان به ترتیب محورهای بمپور به ایرانشهر و بالعکس، نیکشهر به چابهار و بالعکس و چابهار به گواتر در این مدت بوده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: براساس اطلاعات ثبت شده از وسایل نقلیه جنوب سیستان و بلوچستان در سامانه‌های پلاک‌خوان سایر استان‌ها، بیشترین سهم مقاصد سفر خودروهای جنوب استان در این بازه زمانی به ترتیب به مقصد کرمان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی بوده است.

وی در پایان ضمن اعلام مجدد شماره تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها، تاکید کرد: یکی از وظایف مهم مرکز مدیریت راه‌ها پاسخگویی سامانه ۱۴۱ است و با توجه به این مهم میزان پاسخگویی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 6051365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha