۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کردستان:

کشاورزان کردستان ۱۲۶۳ طرح تسهیلات اشتغال دریافت کردند

کشاورزان کردستان ۱۲۶۳ طرح تسهیلات اشتغال دریافت کردند

سنندج_معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: در سال جاری کشاورزان استان یک‌هزار و ۲۶۳ طرح تسهیلات اشتغال از سازمان جهاد کشاورزی استان دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، پژمان باختر ظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی جهاد کشاورزی کردستان اظهار کرد: در سال جاری کشاورزان استان یک‌هزار و ۲۶۳ طرح تسهیلات اشتغال از سازمان جهاد کشاورزی استان دریافت کردند و بالغ بر یک هزار و ۸۷۵ مورد اشتغال در بخش‌های مختلف کشاورزی انجام شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی کردستان تصریح کرد: در راستای ایجاد اشتغال و توسعه‌ی مشاغل بالغ بر ۷۴۶ طرح راکد در استان کردستان وجود دارد که امید است با پیگیری تسهیلات ابلاغی این طرح‌ها به حالت فعال درآمده و زمینه ایجاد اشتغال در این زمینه فراهم شود.

وی در زمینه مدیریت بحران، خاطرنشان کرد: با عنایت به تغییرات دمایی و احتمال خسارت به محصولات باغی، زراعی و سایر تولیدات بخش، در خصوص راهکارهای مقابله با سرمازدگی اطلاع رسانی‌های لازمه انجام شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی بیان کرد: میز خدمت شهرستان‌ها برای معرفی متقاضیان اخذ تسهیلات از محل اعتبارات ابلاغی و امهال تسهیلات به جد باید در دستور کار قرار گیرد.

باختر تاکید کرد: در سال جدید به جد بحث نظارت در دستور کار معاون امور اقتصادی قرار خواهد گرفت و تمامی زیربخش‌ها و طرح‌ها به جد مورد بازدید قرار خواهند گرفت.

کد خبر 6051400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha