۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۳۳

فرمانده انتظامی استان همدان هشدار داد؛

برخورد با برهم زنندگان امنیت همدانی‌ها در چهارشنبه آخر سال

برخورد با برهم زنندگان امنیت همدانی‌ها در چهارشنبه آخر سال

همدان-فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه پلیس مخالف شادی مردم در چهارشنبه پایان سال نیست، گفت: برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان امنیت و آرامش شهروندان در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سلمان امیری با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه پایان سال، گفت: پلیس مخالف شادی مردم نیست و به منظور امنیت بیش‌تر شهروندان وبا هدف جلوگیری از سو استفاده برخی هنجارشکنان در نقاط مختلف شهر حضور پررنگی خواهد داشت.

وی افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته ما در چهارشنبه پایان سال شاهد وقوع برخی از کارهای خطرناک از جمله ایجاد خسارات جانی و مالی برای شهروندان بوده‌ایم که هنوز آثار روحی و روانی آنها برای خانواده‌ها باقی مانده است.

امیری با تاکید بر اینکه پلیس هیچگاه مخالف شادی مردم نبوده و نیست، گفت: در راستای حفظ امنیت شهروندان و مقابله با سو استفاده افراد هنجارشکن، همکاران ما در چهارشنبه پایان سال حضوری گسترده در میادین و خیابان‌های شهر خواهند داشت تا این افراد به بهانه شادی مخل نظم و آرامش مردم نشوند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: بر همین اساس و در راستای صیانت از امنیت شهروندان و خانواده‌ها و در پاسخ به مطالبات آنها، پلیس قاطعانه با افرادی که بخواهند در نظم و امنیت عمومی اخلالی ایجاد کنند برخورد و طی هماهنگی‌های به عمل آمده با دستگاه قضائی، افرادی که دستگیر شوند تا ۱۵ فروردین در بازداشتگاه خواهند ماند و خودروهای متخلف نیز تا همین تاریخ در پارکینگ توقیف خواهد شد.

وی تصریح کرد: از همه مردم و خصوصاً والدین انتظار داریم که با رعایت قانون و کنترل نوجوانان و جوانان و نظارت دقیق‌تر، مدیریت کنند که چهارشنبه پایان سال به تلخی تبدیل نشود و واقعه ناگواری را در این خصوص نداشته باشیم.

امیری گفت: متأسفانه نمونه‌های فراوانی از مشکلات نقص عضو و جان باختن برخی از عزیزان مان را به دلیل هیجانات و رفتارهای پرخطر و کنترل نشده در چهارشنبه پایان سال را داشته‌ایم و توصیه‌ها به خانواده‌ها بر مدیریت هیجانات نوجوانان و همراهی در شادی منطقی، معقول و حساب شده با نوجوانان است.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه با اشاره به تمهیدات ترافیکی پلیس در برخی از نقاط شهر در شب چهارشنبه پایان سال گفت: تمهیدات ویژه ترافیکی توسط پلیس راهور در برخی از نقاط پرتردد شهرستان همدان به ویژه بلوار ارم از عصر روز سه شنبه اجرا خواهد شد.

کد خبر 6051635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 0
      آقا شمافکرکن 22بهمنه