۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۵۰

رییس هیات ورزش‌های کارگری استان البرز:

البرز یکی از استان‌های نام آور در حوزه ورزش کارگری است

البرز یکی از استان‌های نام آور در حوزه ورزش کارگری است

کرج- رییس هیات ورزش‌های کارگری استان البرز گفت: البرز یکی از استان‌های فعال و نام آور در حوزه ورزش کارگری در دو سال گذشته بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع عمومی سالیانه هیأت ورزش‌های کارگری استان البرز با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، رئیس و نایب رئیس فدراسیون کارگری کشور و اعضای مجمع در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز برگزار شد.

خلیل عبداللهی، رئیس هیأت ورزش‌های کارگری استان البرز در این مجمع گفت: با اعزام ۳۱ تیم از میان بسته‌های مختلف ورزشی منتخب کارگری به مسابقات کشوری، البرز یکی از استان‌های فعال و نام آور در حوزه ورزش کارگری در دو سال گذشته بوده و در بخش ورزش‌های کارگری بانوان و آقایان بیش از ۴۰ فعالیت در سال جاری انجام شده است.

جواد رمضی، رئیس فدراسیون ورزش کارگری نیز با اشاره به تعامل ۱۰۰ درصدی مدیران کل دو دستگاه ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز و تعامل چند جانبه هیأت ورزش‌های کارگری با دستگاه‌های مرتبط اجرایی افزود: این امر موجب نشاط و اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه ورزش کارگری شده که قهرمانی‌های متعدد و اعزام تیم‌های منتخب استانی به مسابقات بین‌المللی نیز گواه این ادعاست.

بهزاد فروغی، مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز نیز ضمن قدردانی از تعامل چند جانبه هیأت ورزش‌های کارگری با این اداره کل اظهار کرد: هیأت ورزش‌های کارگری به اندازه برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان در بخش ورزش‌های کارگری فعال بوده و از تک تک ورزشکاران به ویژه ورزشکاران کارگری فعال در واحدهای تولیدی صنعتی صمیمانه سپاسگزارم.

در این برنامه از مدیران پنج انجمن برتر استانی شامل انجمن‌های فوتبال کارگری، دو و میدانی، ورزش‌های رزمی، بدنسازی و پرورش اندام و نیز چهار پیشکسوت ورزش کارگری استان نیز تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6051802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha