۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۵۳

مراسم بزرگداشت شهدا در گناباد برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدا در گناباد برگزار شد

گناباد- مراسم بزرگداشت شهدا در دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت شهدا و یادبود شهید مصطفی صدرزاده شهید مدافع حرم، شامگاه یکشنبه در تالار شهید دکتر چمران دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم، یاد و خاطره شهید سید عباس سجادی شهید مدافع سلامت این دانشگاه را گرامی داشت و گفت: باید ایثار، شجاعت و مقاومت شهدا را به درستی برای نسل جوان بیان کنیم تا قدردان زحمات آنها باشند و راهشان را ادامه دهند.

امنیت بزرگترین نعمت

رضا احمدی از امنیت به عنوان بزرگترین نعمت یاد و تصریح کرد: با وجود اینکه حداقل در ۱۰ آیه از قرآن کریم به قدر و منزلت شهدا اشاره شده است ولی متأسفانه به خوبی قدرشناس شهدا و شکرگزار نعمت ارزشمند امنیت نیستیم.

منیره محمدزاده همسر شهید مجید محمدی از شهدای مدافع حرم هم در این مراسم با بیان خاطراتی به تشریح ویژگی‌های اخلاقی و سیره زندگی همسر شهیدش پرداخت.

قرائت بخشی از وصیت نامه شهید مجید محمدی توسط صالحه ابراهیمی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گناباد، اجرای گروه سرود منادیان انقلاب، پخش مستندهایی از شهدا و تقدیر از خانواده‌های شهدای دانشگاه علوم پزشکی گناباد از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

کد خبر 6051931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha