۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰

روحانی خبر داد؛

افتتاح مسیر ویژه نوروز در پهنه مرکزی تهران

افتتاح مسیر ویژه نوروز در پهنه مرکزی تهران

شهردار منطقه ٦ تهران، از اجرای پروژه‌های مختلف زیباسازی در بلوار کشاورز و آغاز روزشمار افتتاح مسیر ویژه نوروز در پهنه مرکزی تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مرتضی روحانی، از اجرای پروژه‌های مختلف زیباسازی در بلوار کشاورز و آغاز روزشمار افتتاح مسیر ویژه نوروز در پهنه مرکزی تهران خبر داد که طبق پیش‌بینی‌ها و با توجه به امکانات و خدمات متنوع و جذابش این قابلیت را دارد که همه تهرانی‌ها و به‌ویژه میهمانان نوروزی از سراسر ایران را به اینجا بکشاند.

وی گفت: شهروندان ساکن در پهنه مرکزی تهران در کمتر از ١١ روز دیگر منتظر یک رویداد شهری ویژه در بلوار تاریخی کشاورز باشند. کارشناسان اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری این منطقه از ماه‌ها قبل در بازدید میدانی از محل و با شناسایی کمبودها و مشکلات این محور و همچنین نیازسنجی دقیق، مقدمات و زیربنای کار را برای اجرای این رویداد بزرگ در آستانه عید باستانی نوروز فراهم کردند.

شهردار منطقه ٦ تهران اضافه کرد: مسیر نوروز بلوار کشاورز حد فاصل خیابان کارگر تا میدان حضرت ولیعصر (عج)، دارای ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و امکانات متنوع و مختلفی خواهد بود که می‌تواند برای شهروندان تهرانی و میهمانان نوروزی جاذبه داشته باشد. از جمله ایجاد گذر یا تونل نوری از تقاطع خیابان کارگر تا تقاطع خیابان ١٦ آذر، نصب المان‌های متنوع و آثار حجمی منطبق با فضای بلوار کشاورز تا میدان حضرت ولیعصر (عج)، تعریف و اجرای یک رویداد و اتفاق هنری خاص در هر کدام از تقاطع‌های این بلوار، به گونه‌ای که شهروندان با قدم گذاشتن در هر بخش احساس خوبی پیدا خواهند کرد.

روحانی درباره دیگر اتفاقات و پروژه‌های بلوار کشاورز به عنوان مسیر ویژه نوروز گفت: اجرای ٣ نقاشی دیواری زیبا در طول این بلوار با موضوعات بهاری و مضامین ایرانی_ اسلامی، ایجاد ایستگاه عکاسی نوروز با لوازم و امکانات جانبی ازجمله نیمکت و… واقع در تقاطع خیابان کارگر و بلوار کشاورز، تهیه و نصب تخم مرغ‌های رنگی و سایر المان‌های حجمی مربوط به نوروز باستان در طول مسیر به نحوی که شهروندان با حضور و گردش در بلوار کشاورز با تماشای انواع رنگ‌ها و نقش‌ها، روح و جانشان همچون بهار شاداب و پرنشاط شود.

کد خبر 6051998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha