۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰

مدیر کل منابع طبیعی بوشهر:

جشن اتمام صدور سند اراضی ملی در استان بوشهر برگزار می‌شود

جشن اتمام صدور سند اراضی ملی در استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: جشن اتمام صدور سند اراضی ملی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین گرشاسبی صبح دوشنبه در نشست با رئیس کل دادگستری استان بوشهر اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران، استان، در وضعیت خوب و مناسبی قرار دارد که به امید خدا در آینده نزدیک جشن اتمام صدور سند اراضی ملی را با همکاری مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان برگزار خواهیم کرد.

گرشاسبی همچنین به صدور اسناد ملی، تعیین تکلیف پلاک‌های دارای تداخل ممیزی و احاله مدیریت اشاره و عنوان کرد: وظایف و مأموریت‌های ادا ره کل منابع طبیعی و آبخیزداری شامل حفظ و احیا، توسعه و بهره برداری از منابع تجدیدپذیر و تجدید ناپذیر مثل معادن، مخازن، جنگل و مرتع است.

وی در مورد طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: خدا را شکر طرح مذکور با حمایت‌های دستگاه‌های اجرایی در استان به عنوان یک طرح مهم شناخته شده و مردم عزیز هم استانی به صورت خودجوش به عنوان همیاران طبیعت با اجرای پویش‌های مختلف در سال اول سربلند و از استان‌های موفق در اجرای این طرح مردمی بوده ایم.

وی به تخصیص اراضی در حوزه‌های سرمایه گذاری و عمرانی پرداخت و یاد آور شد: با همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی در خصوص واگذاری اراضی در حوزه تأمین مسکن در مناطق شهری و روستایی همچنین شهرک‌های کشاورزی و صنعتی اتفاقات خوبی رقم خورده است.

کد خبر 6052292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سامان IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      3 0
      خدا ازتون نگذره که یکطرفه زمین های مردم را بنفع دولت بالا کشیدید، اونایی که پارتی داشتند که هیچ، کسانی که اهل پارتی بازی نبودند، به خدا واگذارتان می کنند