۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲

فرمانده انتظامی البرز:

طرح پایش ترافیکی نوروزی پلیس در البرز اجرا می‌شود

طرح پایش ترافیکی نوروزی پلیس در البرز اجرا می‌شود

کرج- فرمانده انتظامی استان البرز از اجرای طرح پایش ترافیکی نوروزی پلیس خبر داد و گفت: ۹۰ تیم پلیس راه و امدادگران هلال احمر، راهداری و اورژانس راهی محورهای مواصلاتی استان می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید هداوند صبح دوشنبه در مراسم آغاز رزمایش نوروزی پلیس راه البرز که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، گفت: در راستای اجرای این طرح ۹۰ تیم ثابت و سیار، نامحسوس و پیاده پلیس راه و امدادگران هلال احمر، راهداری و اورژانس البرز پس از تمرین آمادگی به منظور خدمت رسانی به مردم راهی محورهای ارتباطی استان می‌شوند.

وی با اشاره به آماده باش پلیس راه استان البرز و گشت‌های محسوس و نامحسوس به صورت شبانه روزی در ایام نوروز بیان کرد: طول محورهای مواصلاتی به البرز یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر بوده و با توجه به اینکه ۱۸ درصد ترافیک کل کشور مربوط به این استان است، مأموریت پلیس و سایر دستگاه‌های مرتبط در ایجاد نظم ترافیکی در این استان بسیار حائز اهمیت شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه هدف اصلی ما کاهش تلفات رانندگی است تا در ایام نوروز به مسافران آسیبی وارد نشود. در طول ۱۱ ماه سال جاری، شاهد کاهش فوتی‌های تصادفات استان به تعداد ۴۸ نفر، کاهش تصادفات جرحی به تعداد ۳۵ نفر و کاهش تصادفات خسارتی به میزان ۲ هزار و ۴۰۵ فقره بوده‌ایم.

سردار هداوند با اشاره به ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد در استان البرز طی یک سال گذشته و کاهش آمار تصادفات بیان کرد: خدمات رسانی بهتر به مسافران و هموطنان مستلزم همکاری همه دستگاه‌ها با پلیس است که امیدواریم با همراهی همه نوروز خوب و بدون حادثه‌ای را پشت سر بگذاریم.

کد خبر 6052300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha