۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۶

رییس اداره تبلیغات اسلامی هفتکل:

فعالان قرآنی هفتکل با طرح قرآنی «مسطورا» آشنا شدند

فعالان قرآنی هفتکل با طرح قرآنی «مسطورا» آشنا شدند

هفتکل- رییس اداره تبلیغات اسلامی هفتکل در تبیین طرح بزرگ «مسطورا» برای فعالان قرآنی این شهرستان گفت: در این طرح از میان ۱۵۰ آیه انتخاب شده تا در طول سه سال، روی مفاهیم قرآنی کار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسن ساداتی ظهر امروز دوشنبه در جلسه تبیین بزرگترین طرح هم افزای قرآنی کشور با عنوان «مسطورا» اظهار کرد: در این طرح از میان آیاتی که تجلی و تبلور بیشتری در فرمایشات مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) داشته ۱۵۰ آیه انتخاب شده تا ریشه‌ای‌ترین و اساسی‌ترین مفاهیم قرآنی را که باید در جامعه ترویج شود به گفتمان عمومی جامعه تبدیل کند.

وی گفت: مسیر گفتمان سازی در جامعه با اجرای طرح کلی اندیشه اسلامی مقام معظم رهبری امکان پذیر می‌شود و ما برای این کار به سمت تولید محتواهای قوی و جذاب از جمله محتوای مکتوب، کلیپ، موشن گرافی، پویانمایی و از این دست مباحث رفته‌ایم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هفتکل با اشاره به ضرورت تبیین مبانی اندیشه اسلامی تاکید کرد: مهمترین دلیلی که برخی از مردم به احکام دین ملتزم نیستند، این است که پایه‌های اعتقادی آنها محکم نیست و اگر پایه‌های اعتقادی مردم مستحکم شود بی شک بقیه مسائل حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح «مسطورا» قرار نیست با اتمام ماه رمضان تمام شود، گفت: این طرح در طول سه سال با کمک مجموعه‌های تبلیغی و رسانه‌ای به ترویج ۱۵۰ آیه منتخب قرآن می‌پردازد و ما برای افزایش ضریب نفوذ این طرح به سراغ هر ظرفیتی که در کشور می‌شناختیم، رفته‌ایم.

کد خبر 6052384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha