۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۰

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

مراکز بهداشتی درمانی استان بوشهر در آمادگی قرار دارند

مراکز بهداشتی درمانی استان بوشهر در آمادگی قرار دارند

بوشهر- رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از آمادگی مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری و تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی زاده ظهر دوشنبه در نشست هیئت‌رئیسه مشترک دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: همه رؤسای بیمارستان‌ها و شبکه‌های بهداشت و درمان در چهارشنبه‌سوری و ایام تعطیلات نوروزی با اورژانس ۱۱۵ همکاری داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مراکز درمانی استان بوشهر با توجه به احتمال بروز حوادث مرتبط با چهارشنبه پایان سال از ۱۸ اسفند، برای ارائه خدمات بهینه و به‌موقع به مصدومان احتمالی حوادث غیرمترقبه در حال آمده باش کامل باشند.

وی تصریح کرد: همه مراکز درمانی به‌ویژه بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر کمیته مدیریت بحران تشکیل دهند و تمامی مدیران مربوطه در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موظف هستند از تمامی شیفت‌ها به‌ویژه شیفت‌های عصر و شب برای اطمینان از آمادگی بیمارستان‌ها و نحوه ارائه خدمات، بازدیدهای میدانی انجام دهند.

ملکی زاده تصریح کرد: طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ در استان بوشهر هم‌زمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: ستاد طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای پایش و نظارت بر کیفیت ارائه خدمات مراکز درمانی و بیمارستانی تشکیل شده است.

وی افزود: با مدیریت رئیس دانشگاه و با حضور معاونان بهداشت، درمان، توسعه و غذا و داروهای کشور و ارائه خدمت مؤثر و به هنگام تشکیل خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تیم‌های ویژه ارزیابی طرح سلامت نوروزی در ستاد دانشگاه‌ها تشکیل شده است و این تیم‌ها موظفند بازدیدهای میدانی و روزانه از مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستانها در سراسر استان را به‌صورت روزانه و سرزده انجام دهند.

ملکی زاده اضافه کرد: دسترسی به خدمات با کیفیت و به هنگام در طول تمام سال به‌ویژه ایام تعطیلات نوروزی در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

وی خطاب به هیئت‌رئیسه مشترک دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اصلاح فرآیندها در تمامی امور در دانشگاه علوم پزشکی به‌ویژه در حوزه دارو، تجهیزات و سلف‌سرویس دانشجویان در دستور و اولویت کاری قرار گرفته است و همه مدیران باید در این مسیر حرکت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ایام تعطیلات نوروزی از مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان بوشهر به‌صورت سرزده بازدید داشته باشند و نحوه ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی را با دقت موردبررسی قرار دهند.

کد خبر 6052416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha