۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۲

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

راهیان نور مظهر اخلاص و ایثار است

راهیان نور مظهر اخلاص و ایثار است

ایلام-جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: راهیان نور مظهر اخلاص و ایثار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قدرت کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) صبح امروز (۲۱ اسفندماه) در همایش تجلی اخلاص که در سالن همایش هتل زاگرس شهر ایلام برگزار شد، گفت: در اهمیت راهیان نور همین بس که مقام معظم رهبری آن‌را یک فناوری برای استخراج گنج دفاع مقدس دانستند.

وی بیان کرد: این اردوها تجلی از اخلاص و ایثار بوده و آثار و برکات بسیاری برای جامعه در پی داشته است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام گفت: شهدای ما به واسطه معنویت سرشاری که داشتند سرگذشت آنها به مانند افسانه بوده و بعلت جلوه‌های خاص آنها در دفاع مقدس در خیلی از مواقع بخاطر عدم درک و باور، قابل بازگو نیستند.

وی افزود: در دفاع مقدس مصادیق زیادی از حادثه کربلا و عاشورای حسینی رخ داده و این جز در راهیان نور قابل دستیابی نیست.

سردار کریمیان خاطر نشان کرد: راویان اردوهای راهیان نور که وظیفه سنگین بازگو کردن جنگ را برعهده دارند بدانند که دفاع مقدس ما احساسی نبوده و تابعی از عقل و شعور عاشقانه بوده لذا از بزرگنمایی و بیان غیرواقعی در جمع زائرین سرزمین‌های نور پرهیز کنند.

وی گفت: یکی دیگر از وظایف مهم راویان و دست‌اندرکاران راهیان نور ارتباط گذشته با امروز بوده و بایستی گفتمان دفاع مقدس را بخوبی در جامعه نشر دهند.

وی افزود: یکی از موضوعات مهمی که باید مدنظر قرا گرفته این است که زائرین و راهیان نور را بعد از زیارت مناطق دفاع مقدس رها نکرده و با ارتباط مناسب با آنها کار تربیتی و پرورشی را ادامه دهند.

سردار کریمیان تصریح کرد: در پایان از همه افرادی که در مسیر آگاه‌سازی و روشن کردن مسیر جوانان و نوجوانان جامعه برای نیل به اهداف نظام و رسیدن به تمدن نوین اسلامی تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر دارم.

کد خبر 6052422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha