۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰

نماینده ولی فقیه در مازندران:

خودکفایی مددجویان کمیته امداد در اولویت باشد

خودکفایی مددجویان کمیته امداد در اولویت باشد

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه کمیته امداد نهال غرس شده توسط حضرت امام راحل است، گفت: خودکفایی مددجویان در این نهاد مورد اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر دوشنبه در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) و معاونان، ضمن تبریک حلول ماه رمضان و سال نو و تحسین جشن نیکوکاری، افزود: طبق احادیث و روایات، بهترین خدمت، خدمت به مردم است و بالاترین مسئله ایمان به خدا و نفع برای مردم عام است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه نهاد کمیته امداد باید رو به رشد باشد، تصریح کرد: در طول بیش از ۴۰ سال همیشه باید یک منحنی صعودی را در عملکرد این نهاد مشاهده و هر چه بیشتر آن را مردمی کنیم رشد و بالندگی را بیشتر تأمین کرده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: اگر واقعاً به ظرفیت خیر در مردم آگاه باشیم می‌بینیم که چه معرکه‌ای ایجاد می‌شود و نکته دیگر اینکه توجه به قرض‌الحسنه و خودکفایی و بلاعوض باید اولویت باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه استعداد کار در همه است، بیان کرد: البته به شرط مساعدت و همکاری که منجر به خودکفایی شود، قرض الحسنه ۱۸ برابر و بلاعوض ۱۰ برابر ثواب دارد>

وی تاکید کرد: از کمیته امداد انتظار داریم که واقعیت‌ها را گزارش کند و گاهی از خودکفایی‌ها و وام‌های اشتغال در نهادها آمار بالایی می‌دهند اما واقعاً ایجاد نشده اما کمیته امداد باید واقعاً خودکفا شده باشند.

آیت الله محمدی لائینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، گفت: این انقلاب اسلامی، کمیته امداد، بنیاد شهید، سپاه پاسداران و … همه نهال‌هایی هستند که حضرت امام راحل کاشت و میوه‌های شیرینی هستند و شیرینی کمیته امداد را حفظ کنید.

کد خبر 6052482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha