۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۳۹

فرماندار همدان:

توزیع و کنترل قیمت کالاهای اساسی اولویت دستگاه‌ها باشد

توزیع و کنترل قیمت کالاهای اساسی اولویت دستگاه‌ها باشد

همدان-فرماندار همدان گفت: توزیع کالاهای اساسی در کنار نظارت و کنترل قیمت‌ها در اولویت دستگاه‌های متولی و نظارتی باشد تا مردم بتوانند خریدهای آخر سال خود را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار همدان صبح امروز به همراه معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی و رئیس اتاق اصناف استان از نمایشگاه فروش بهاره همدان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تشکر از برگزاری نمایشگاه بهاره بعد از چند سال گفت: برگزاری نمایشگاه و توزیع کالاهای اساسی کمک بزرگی به تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها است و با پیگیری‌های استاندار محترم و تشکیل به موقع جلسات تنظیم بازار مشکلی در تأمین کالاهای اساسی نیست.

وی تاکید کرد: لازم است توزیع کالاهای اساسی در کنار نظارت و کنترل قیمت‌ها در اولویت دستگاه‌های متولی و نظارتی باشد تا مردم بتوانند خریدهای آخر سال خود را انجام دهند.

فرماندار همدان یادآور شد: اقدامات خوبی از جمله برگزاری نمایشگاه کالاهای اساسی، پیگیری توزیع گوشت تنظیم بازار، ایستگاه‌های توزیع میوه و گشت‌های مشترک بازرسی با هدف آرامش در بازار در اسفند ماه با همکاری دستگاه‌های متولی برنامه‌ریزی شده و در حال اجراست.

لازم به ذکر است؛ نمایشگاه فروش بهاره با ۲۴۰ غرفه از ۱۷ اسفند به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان دایر است.

کد خبر 6053032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha