۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۵۰

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان رضوی:

بسته‌های حمایتی به خانواده‌های دارای ۳ قلو در خراسان رضوی اهدا شد

بسته‌های حمایتی به خانواده‌های دارای ۳ قلو در خراسان رضوی اهدا شد

مشهد- رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان خراسان رضوی گفت: در سال ۱۴۰۲، به خانواده‌های دارای فرزند سه قلو در خراسان رضوی ۲ هزار و ۴۴۴ بسته لبخند مادرانه اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرج الله شوشتری با اشاره به حمایت از خانواده‌های دارای سه قلو اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، به خانواده‌های دارای فرزند سه قلو در این استان ۲ هزار و ۴۴۴ بسته لبخند مادرانه اهدا شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان خراسان رضوی گفت: همچنین بین خانواده‌های دارای فرزند سوم و چهارم نیز ۱۰۲ بسته لبخند مادرانه اهدا شد.

وی ادامه داد: این بسته‌ها دارای ۴۰ قلم کالا به ارزش ۸۰ میلیون ریال است.

شوشتری گفت: در این بازه زمانی تاکنون از ۵۲ خانواده دارای فرزند چهارم با اهدای مبلغ ۱۰ میلیون ریال به هر خانواده قدردانی و همچنین یک کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی نیز به خانواده‌های دارای فرزند چهارم اهدا شده است و در مجموع تاکنون یک میلیارد و ۲۰ میلیون ریال اهدا شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان خراسان رضوی افزود: یکی دیگر از اقدامات این بنیاد، توزیع پوشک کودکان بین افراد نیازمند با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی، بهزیستی، کمیته امداد و حوزه‌های علمیه است که تاکنون ۲۷ هزار و ۶۰۰ بسته پوشک توزیع شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه برای هر زوج نابارور رقمی افزون بر ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده است ادامه داد: بر همین اساس ۳۰۰ زوج نابارور در سال ۱۴۰۲ به مراکز درمانی معرفی شده‌اند.

کد خبر 6053580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha