۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۸

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه خبر داد؛

تخصیص ۱۰۰ درصدی بودجه اعتباری پایان سال ادارت در کرمانشاه

تخصیص ۱۰۰ درصدی بودجه اعتباری پایان سال ادارت در کرمانشاه

کرمانشاه- رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه از تخصیص ۱۰۰ درصدی بودجه اعتباری پایان سال ۲۴ اداره در کرمانشاه خبر داد.

نادر نورایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعتبارات بودجه پایان سال ادارات استان کرمانشاه، اظهار کرد: هر ساله اعتبارات بودجه‌ای استان کرمانشاه برای ۲۴ دستگاه اجرایی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بررسی و با انجام مبادله موافقت نامه بین دستگاه‌های اجرای و این سازمان بودجه مورد نظر تعیین می‌شود.

وی افزود: در ابتدای سال جاری یک هزار و ۲۹۸ میلیارد تومان بودجه برای این ۲۴ دستگاه اجرایی در استان ابلاغ شد که با ابلاغ کامل این اعتبار هم اکنون تخصیص ۱۰۷ درصدی اعتبارات مورد نیاز برای دستگاه‌های استان رقم خورده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین با توجه به بررسی اعتبارات مورد نیاز این ۲۴ دستگاه کسری اعتبارات معادل ۹۰ میلیارد تومان نیز ابلاغ شد.

نورایی خاطر نشان کرد: با احتساب اعتبارات بودجه سالانه در ابتدای سال و همچنین ابلاغ کسری اعتبارات در حاضر اعتبار ما به یک هزار و ۳۸۸ میلیارد تومان رسیده و بر همین اساس با تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات به تمام دستگاه‌های استان رو به رو هستیم.

کد خبر 6054327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha