۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۴۲

استانداری مازندران تاکید کرد؛

ضرورت طراحی مدل های بومی ترافیکی در مازندران

ضرورت طراحی مدل های بومی ترافیکی در مازندران

ساری- استاندار مازندران طراحی مدل های بومی ترافیکی و پیاده سازی آن را در این استان ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور ظهر چهارشنبه در شورای ترافیک استان مازندران با بیان اینکه راه‌های مازندران نیازمند تکمیل و بهسازی است، گفت: طرح‌های راهسازی مازندران باید تکمیل شود و در این راستا نیازمند همت ملی هستیم.

وی با اظهار اینکه رابطه مردم با پلیس رابطه دوسویه و برگرفته از اعتماد اجتماعی است، گفت: با مردمی کردن پلیس ایران اسلامی بیشترین موفقیت‌ها را در بین جهان دارد و در سال‌های اخیر با تلفیق دانش بومی به سمت پلیس هوشمند رفته‌ایم.

وی به کارگیری تجهیزات نوین را یک اولویت راهبردی برشمرد و گفت: پیاده سازی الگوها و مدل‌های دقیق علمی برای کاهش ترافیک در سطح شهرهای مسافرپذیر در ایام پرتردد سال ضروری است.

حسینی پور طراحی مدل‌های بومی و پیاده‌سازی آن برای مدیریت ترافیک را در شهرهای پرتردد الزامی خواند و گفت: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در حوزه ترافیکی نیز مسئله بسیار مهم است.

استاندار مازندران باز طراحی الگوی ترافیکی در استان مازندران را با کمک هوش مصنوعی و بهره‌گیری تکنولوژی جدید از دیگر نیازها خواند و گفت: تغییر الگوی ترافیکی در شهرهای استان لازم است.

وی از وجود ۱۸۰ بریدگی در استان مازندران خبر داد و گفت باید برای ایمن سازی آن به فکر تأمین منابع مالی باشیم و بخشی از منابع را می‌توان از طریق مولدسازی پیگیری کرد و و باید این بریدگی‌ها رو به دور برگردان تبدیل کنیم.

کد خبر 6054359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha