۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۳۵

عضو شورای راهبری نمایش حوزه هنری خوزستان:

رویداد آموزشی «بهار صحنه» در ۵ شهر خوزستان برگزار می‌شود

رویداد آموزشی «بهار صحنه» در ۵ شهر خوزستان برگزار می‌شود

اهواز- عضو شورای راهبری نمایش حوزه هنری خوزستان گفت: دوره آموزشی بهار صحنه به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان در شهرهای اهواز، ایذه، رامهرمز، آبادان و هویزه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر موسوی بعد از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای پیرامون برگزاری ورکشاپ پنج روزه بهار صحنه در استان خوزستان اظهار کرد: دوره آموزشی بهار صحنه با این دیدگاه برگزار می‌شود که بتوانیم در مدت زمان یک ساله به تولید آثار هدفمند و فاخر در حوزه تئاتر برسیم.

دبیر رویداد آموزشی بهار صحنه با بیان اینکه زمینه برگزاری این رویداد از حوزه هنری کشور آغاز شد، اضافه کرد: جرقه ابتدایی این رویداد با تولید و انتشار آثاری در حوزه مساجد زده شده تا بتوانیم دوره آموزشی را برای مردم خوزستان داشته باشیم و از ظرفیت‌های آثار نمایشی در کانون مساجد حوزه هنری استفاده کنیم.

موسوی با اشاره به اینکه رویداد بهار صحنه ویژه رده سنی ۱۵ تا ۲۵ سال است، خبر داد: این رویداد از ۲۳ تا ۲۷ اسفندماه در شهرستان‌های اهواز، ایذه، رامهرمز، آبادان و سوسنگرد برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاقه مندان به حوزه تئاتر در رده‌های سنی بالاتر با توجه به استفاده از ظرفیت اساتید برجسته در این رویداد می‌توانند در دوره‌ها حضور داشته باشند.

موسوی با بیان اینکه دوره آموزشی پنج روزه بهار صحنه مقدماتی است، تصریح کرد: پس از برگزاری دوره پنج روزه مقدماتی و غربالگری، هنرجویان مستعد به دوره‌های پیشرفته معرفی می‌شوند و پس از فراگیری آموزش‌ها غربالگری مجدد صورت می‌گیرد و اساتید بر اساس برآیند این دوره‌ها آثار فاخری را تولید خواهند کرد.

وی گفت: عبدالرضا سواعدی کارگردانی، وفا طرفه مبانی بازیگری، عبدالرضا نصاری بدن، تربیت حساس و بداهه، محمدرضا آزاد مبانی طراحی صحنه و بازیگری، سید امیر موسوی مبانی بازیگری و ظرفیت‌های نمایشی متون ادبی این دوره‌ها را به صورت همزمان در پنج شهر استان برگزار خواهند کرد.

کد خبر 6054584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha