۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۸

دادستان عمومی و انقلاب تایباد:

وضعیت بهداشت و راه‌های تایباد از اولویت‌های حوزه قضایی است

وضعیت بهداشت و راه‌های تایباد از اولویت‌های حوزه قضایی است

تایباد- دادستان عمومی و انقلاب تایباد گفت: تایباد محرومیت‌های زیادی دارد که راه‌ها و بهداشت و درمان از مهم‌ترین آنها و اولویت حوزه قضائی است.

جعفر صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در شهرستان تایباد، محرومیت‌های بسیار زیادی داریم؛ یکی از مهم‌ترین محرومیت‌ها، کمبودهای زیادی است که در حوزه درمان وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تایباد افزود: این مطلب نافی تلاش‌هایی که انجام می‌شود، نیست، بلکه با وجود همه این تلاش‌ها کماکان مسائل مختلفی وجود دارد که یکی از مصادیق آن کاستی‌های حوزه بهداشت و درمان است و حوزه قضائی تکلیف دارد تا بهداشت را به عنوان مؤلفه پیشگیرانه مورد توجه قرار دهد.

وی گفت: وقتی در جمع مردم حاضر می‌شویم، موضوع بیمارستان بارها و بارها یاد می‌شود، در موضوع بیمارستان، پیگیری‌های زیادی شده است ولی باید بررسی شود چرا کاری انجام نشده است؟

صدیقی تصریح کرد: آنچه واضح است طبق گزارش‌های شفاهی که دریافت می‌کنیم، مقدمات تأمین زمین در حال رخ دادن است و ما هم به عنوان مدعی العموم در حال پیگیری هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تایباد ادامه داد: با توجه به توان محدود و وضعیت دولت‌ها به ویژه حوزه مالی و اعتبارات، هر جا مردم وارد گود شدند، توفیقات زیادی داشتیم و فلسفه وجودی مجمع خیرین سلامت هم ساماندهی حضور مردم است.

وی وضعیت راه‌های شهرستان را هم خطرناک توصیف کرد و گفت: در حوزه جاده‌های شهرستان آمار فوتی ما در سال جاری از ۴۰ فوتی عبور کرد و چنین آماری گمان می‌کنم در دیگر جاده‌ها کم باشد. قطعه دوم پروژه راه باید امسال افتتاح می‌شد ولی نشد.

کد خبر 6054618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha